Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dvd converteren naar avi

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Dvd converteren naar avi

Hallo,

Momenteel gebruik ik het programma "ImToo dvd ripper platinum". Een film van 1h30 is minimum 800 mb en de kwaliteit is niet optimaal. Kent iemand een ander gebruiksvriendelijk programma?

Freddy

Zo doe ik t :

Mijn website: Sape van der Ploeg fotografie Laatste update: vrijdag 14 maart 2014

Comment

Redelijk veel stappen om 1 dvd te rippen maar zal het proberen.
      Bedankt voor de tip.

Freddy

Comment

tja....t zal vast anders kunnen, maar de programma's die t in één keer doen én gratis zijn leveren slechte kwaliteit of er komt een logo in beeld van de avi.

Maar t valt best wel mee hoor! t lijkt meer dan t is!

Er zullen vast andere methodes zijn, maar deze manier bevalt mij tot nog toe t best.

Mijn website: Sape van der Ploeg fotografie Laatste update: vrijdag 14 maart 2014

Comment

Heb problemen met volgende stap. Als Mpeg Layer-3 selecteer blijft het rechterschermpje blanco. De MP3 Codec Fraunhofer heb ik al gedownload. Waar zit het probleem?

Alvast bedankt.

De volgende stap is het selecteren van de compressie instellen in het tabblad Audio>Compression...

Je selecteert hier Mpeg Layer-3; 128kbit/s 48kHz Stereo 16kB/s: Druk op ok

Hoger mag ook bijv. 160kbit/s ipv 128kbit/s ,maar onthoud dat de DivX dan groter wordt in bestands grootte.) Belangrijk is wel dat je altijd 48kHz selecteert, want anders hoor je conversie problemen.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X