Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verbinding maken Windows Live Messenger niet in één keer

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Verbinding maken Windows Live Messenger niet in één keer

Bij het opstarten van de pc, start ook windows live messenger op. Prima.
    Hij probeert verbinding te maken, maar helaas. iK krijg de volgende foutmelding.

Signing into Windows Live Messenger failed because the service is temporarily unavailable. Please try again later. Error code: 84cb0009

Druk ik dan op "again", dan gaat het in één keer wél goed.

Ik heb gezocht via google op de foutcode, krijg dan één forum waar een engelssprekende meneer hetzelfde probleem meldt, maar die krijgt geen antwoord.

Iemand?
    Bedankt alvast.

Bugel

Je hebt waarschijnlijk een draadloze internet verbinding.
    Het duurt even voordat hij bij het opstarten het juiste kanaal gevonden heeft.
    En in die tussentijd probeert hij ook verbinding te maken met Windows Live Messenger, wat dus niet lukt, omdat er nog geen internetverbinding is.

Ik heb dit probleem met automatische updates van AVG, moet dus vaak handmatig updaten.

Dit als aanvulling op Computer idee.( http://forum.computeridee.nl/showthr...557#post374557)
    A.H.
    Niet alleen is belangrijk de weg, die je gaat,
    maar ook het spoor, dat je achterlaat.

Comment

Ik heb geen draadloze verbinding, maar ik vermoedde zelf wel al iets in die richting. Dat hij contact probeert te maken, terwijl de internetverbinding nog niet helemaal oké is.

Maar het gekke is, ook als ik messenger uitschakel en daarna weer aan doe (en dan is de verbinding dus wél oké), gaat het de eerste keer niet goed. Pas na "opnieuw" lukt het.

Kortom: ik ben er nog niet... maar bedankt

Bugel

Comment

Maar het gekke is, ook als ik messenger uitschakel en daarna weer aan doe (en dan is de verbinding dus wél oké), gaat het de eerste keer niet goed. Pas na "opnieuw" lukt het.
        Dit begrijp ik niet.

Hoe schakel je Messenger dan uit en hoe schakel je Messenger dan weer in.

Als je messenger uitschakelt bij de opstartitems, herstart, en je aanmeld via startpictogram op het bureaublad, krijg je dan ook deze melding?
        A.H.

Comment

Heel gewoon door rechtsklikken op het pictogrammetje rechtsonderin, messenger sluiten, de rest (incl. internetverbinding) blijft bestaan. Daarna via startmenu messenger toch weer opstarten. En het probleem doet zich voor.

Comment

Als je messenger uitschakelt bij de opstartitems,(start> uitvoeren, msconfig in te typen>OK), herstart, en je aanmeld via startpictogram op het bureaublad, krijg je dan ook deze melding?
            Last edited by Huini041; 20-03-08, 17:19. Reden: aanvulling
            A.H.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X