Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toetsenbord werkt niet / Bestanden niet toegankelijk

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Toetsenbord werkt niet / Bestanden niet toegankelijk

Hi!

In het verleden had ik altijd het probleem dat mijn toetsenbord het niet doet bij het booten van zijn systeem en pas als Windows gestart werd reageerde, maar nu is het probleem andersom. Bij het booten kan ik mijn toetsenbord gebruiken, maar als Windows start niet meer, als ik op een toets druk slaat mijn muis ook vast.

Enig idee hoe ik dit kan oplossen? Dit is gebeurd nadat ik een chkdsk /f uitgevoerd had.

Zit dan nu maar op mijn andere partitie, opzich vond ik het allemaal geen probleem, tot dat ik via de verkenner mijn persoonlijke bestanden wou ophalen, maar omdat ik die bestanden beveiligd had via gebruikersaccounts kan ik daar dus niet bij.

Weet iemand ene oplossing voor het toetsenbord probleem of ene manier hoe ik toch bij de bestanden kan?

- Daniël

USB of PS/2?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Beide

Heb hier verschillende toetsenborden en muizen liggen...

Pim zei ook al probeer systeemherstel vanaf de Windows CD-Rom, maar dan vraagt die om een automatisch systeemherstel diskette, maar uhh ik heb geen diskette station...

Comment

Als je herstelt van CD heb je toch geen diskette nodig .

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

Comment

Jawel...

Comment

Helpmij.nl is een gratis computerforum om je te helpen met al je computervragen

Helpmij.nl is een gratis computerforum om je te helpen met al je computervragen

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X