Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Updates van Windows

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Updates van Windows

Hallo iedereen,
    ik heb een klein probleempje met het downloaden van de updates van Windows. Ik heb een legale versie van Windows XP Home Edition SP2. Tot voor enkele weken had ik hiermee geen problemen echter na het herstellen van mijn besturingssysteem wegens TH's en Spyware lukt het mij niet meer om de updates te downloaden. Moet ik na een systeemherstel mij misschien opnieuw registreren en hoe moet ik dat aanpakken of zitten er ergens anders kinken in de spreekwoordelijke kabels? Ik heb volgende beveiligingen lopen. Macafee antivirus, waarvan ik niet weet hoe je hem moet afzetten , Spyware Doctor , Spybot Search and Destroy, Xsoftspy, Registry Mechanic, SpywareBlaster en Ad Aware 2007. Ik hoop dat iemand mij op de juiste weg kan zetten anders zal ik moeten overgaan tot format C: maar dit zou ik slechts als laatste optie willen gebruiken.
    Bedankt voor de aandacht en de eventuele hulp.
    Frandrix

plaats eens een hijackthis-logje , ik zou nog een tijdje wachten met dat formatteren tot je zeker bent dat het niet meer te herstellen is.

Lees eerst de handleiding van HijackThis:

Lees dan het volgende bericht goed door:

Plaats daarna je HijackThis-log in de daarvoor bestemde forumsectie:

Vermeld ook daar je probleem erbij.

Comment

Windows updates

Heb net toegang verkregen tot de updates. Ben bij topic "Windows XP kan update KB885836 niet installeren" van "NickNickNick" een kijkje gaan nemen en heb de respons van Huini041 gaan opvolgen nl de link naar... Heb de vernoemde .dll bestanden onder het commando CMD bij uitvoeren gelopen en kon nadien aan de updates geraken. Of heb ik gewoon mazzel gehad?
      MVG

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
      Working...
      X