Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Firefox doet raar

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Firefox doet raar

Hoi allemaal, sinds afgelopen donderdag is er iets vreemds aan de hand met mijn Firefox. Eigenlijk is het hetzelfde als Guus vorig jaar gehad heeft:

Na een aantal minuten surfen opent zich een tweede venster, helemaal klein links bovenin. Ik kan er niets mee, behalve slepen en minimaliseren. Dan blijft het onder in mn taakbalk staan.
    KLIK HIER voor een vergroting!
    (Klik bovenstaande afbeelding aan voor een vergroting!).
    Door FF via taakbeheer af te sluiten, daarna weer te starten en vorige sessie herstellen te klikken, kon ik eindelijk kijken wat er op die pagina staat: niets dus.
    KLIK HIER voor een vergroting!
    (Klik bovenstaande afbeelding aan voor een vergroting!)
    Rechtsklikken en kiezen voor Bron van de pagina:

rechtsklikken en Pagina info: ( de andere tabbladen zijn leeg)

Het is geen spyware, ik heb FF inmiddels verwijderd en weer terug geinstalleerd en ik heb het niet in IE.
    Iemand een idee?
    amiek

Het lijkt op een nieuwe lege tab, die om onduidelijke redenen in een nieuw venster wordt geopend en om even onduidelijke redenen daarbij problemen met laden heeft. Een lege tab heeft in ieder geval precies dezelfde eigenschappen, zowel wat HTML als pagina-info betreft:

Ook hier verder alleen lege tabbladen.
    En dit is de HTML van zo'n leeg tabblad. Ook hetzelfde:

Code:
    <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
    <html><head><title></title></head><body></body></html>
    Kijk eens wat er gebeurt als je dit aanvinkt. Dat staat bij jou nu nog uit en is het enige wat ik kan bedenken waardoor dit misschien ophoudt:

Last edited by Guus abc; 24-03-08, 08:54.
    Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

Ik zet de vraag op Opgelost. Probleem is na de update van vorige week niet meer voorgekomen. Heb er wel een ander probleem voor in de plaats gekregen: FF blijft nu hangen in taakbeheer. Sluit hem dus af, maar hij sluit niet af, vreet machtig veel geheugen ook nog. Bovendien duurt het eindeloos voor hij opstart ( koude start). Ik ga me zo onderhand een beetje irriteren aan FF.
      amiek

Comment

Misschien helpt een nieuw Firefox profiel? In FF 3 is er veel aan het geheugen gesleuteld.
        Last edited by metriod; 02-04-08, 22:36.

Comment

Dat had ik al gedaan. FF helemaal verwijderd, nieuw profiel aangemaakt, etc. Hij blijft regelmatig hangen in taakbeheer.
          amiek

Comment

Raar. De laatste optie die ik weet ( als je dat zelf al niet had gedaan) is Firefox draaien in Safe Mode.

Comment

Tja, dat zou ik kunnen doen. Maar dan ga ik net zo lief over op IE. Ik heb nu tijdelijk fasterfox uitgeschakeld, eens kijken of dat helpt.
              amiek

Comment

Wie weet is een Add-on wel de boosdoener.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X