Hoi allemaal, sinds afgelopen donderdag is er iets vreemds aan de hand met mijn Firefox. Eigenlijk is het hetzelfde als Guus vorig jaar gehad heeft:
Na een aantal minuten surfen opent zich een tweede venster, helemaal klein links bovenin. Ik kan er niets mee, behalve slepen en minimaliseren. Dan blijft het onder in mn taakbalk staan.

(Klik bovenstaande afbeelding aan voor een vergroting!).
Door FF via taakbeheer af te sluiten, daarna weer te starten en vorige sessie herstellen te klikken, kon ik eindelijk kijken wat er op die pagina staat: niets dus.

(Klik bovenstaande afbeelding aan voor een vergroting!)
Rechtsklikken en kiezen voor Bron van de pagina:

rechtsklikken en Pagina info: ( de andere tabbladen zijn leeg)

Het is geen spyware, ik heb FF inmiddels verwijderd en weer terug geinstalleerd en ik heb het niet in IE.
Iemand een idee?
Na een aantal minuten surfen opent zich een tweede venster, helemaal klein links bovenin. Ik kan er niets mee, behalve slepen en minimaliseren. Dan blijft het onder in mn taakbalk staan.

(Klik bovenstaande afbeelding aan voor een vergroting!).
Door FF via taakbeheer af te sluiten, daarna weer te starten en vorige sessie herstellen te klikken, kon ik eindelijk kijken wat er op die pagina staat: niets dus.

(Klik bovenstaande afbeelding aan voor een vergroting!)
Rechtsklikken en kiezen voor Bron van de pagina:

rechtsklikken en Pagina info: ( de andere tabbladen zijn leeg)

Het is geen spyware, ik heb FF inmiddels verwijderd en weer terug geinstalleerd en ik heb het niet in IE.
Iemand een idee?
Comment