Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lege pagina + firewall probleem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Lege pagina + firewall probleem

Hallo,

Sinds kort heb ik het probleem dat er iedere keer dat ik mijn computer opstart er op een gegeven moment een lege (IE) pagina wordt gestart. Deze kan ik dan alleen verwijderen via taakbeheer. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik deze pagina niet meer krijg??

Tevens staat mijn windows firewall standaard op uit als ik mijn computer opstart, terwijl hij in de instellingen wel op standaard aan staat. Hoe kan ik dit oplossen??

Alvast bedankt

Hallo Brightbianca,

Probeer dit eens:

Oorspronkelijk geplaatst door kevin1990 op computeridee.nl
    Kijk bij je MSconfig. En misschien staat er daar wel of hij automatisch iexplore.exe start. Dan kun je hem uitschakelen.

Comment

Daar ben ik, waar kan ik het beste zoeken?

Comment

Kies voor het tabblad: Opstarten
        Nu zie je een lijstje met programma's die mee opstarten, kijk of daar iexplore.exe staat.Zoja vinkje weghalen,en de pc herstarten.
        Last edited by metriod; 28-03-08, 15:56.

Comment

Hij staat er niet tussen.

Comment

Probeer de standaard instellingen van IE eens terug te zetten.
            Open IE > Extra > Internetopties > Tabblad: Geavanceerd > daaronder klikken op: Opnieuw instellen.Klik op ok. Herstart even je pc om te kijken of dat scherm nog terug komt.
            Scan voor de zekerheid ook eens op virussen/spyware.

EDIT:

Ik zie dat je een logje hebt geplaatst,misschien komt er wat uit,die deze problemen veroorzaken
            Last edited by metriod; 28-03-08, 16:18.

Comment

Daar ben ik een beetje huiverig voor, omdat hij aangeeft dat ik dit alleen moet gebruiken als mijn browers niet meer werkt. Die werkt nog prima, alleen soms dus een lege pagina als soort pop-up.

Is er geen andere mogelijheid?? Ik heb net een Hijack this log geplaatst, misschien dat daar het antwoord ligt??

Bedankt

Comment

Wacht maar even op een antwoord bij je logje,wie weet kan het daar opgelost worden,zoniet dan kan je hier weer een berichtje plaatsen dat je nog problemen hebt.

Succes.

Comment

Ik ben nu van het firewall probleem af, maar de lege pagina start nog steeds op zonder dat ik IE opstart.

Comment

En de link die Juisterr je gaf.heb je daar al naar gekeken?

Comment

Ja, heb ik geprobeerd. Geen effect.

Gelukkig doet mijn firewall het wel weer. Dat heeft Juisterr perfect voor me opgelost.

Zal ik deze topic stoppen en in de andere verder gaan, of de andere stoppen?

Comment

Misschien dat Juisterr nog wat weet,zoniet dan zal Juisterr,wel aangeven om die vraag in een ander topic ( deze dus) te stellen.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                        Working...
                        X