Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ad-aware 2007

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ad-aware 2007

Hoi,

Gebruikt hier toevallig iemand dit programma? Is dit nu al stabieler dan in het begin? Er zaten vroeger veel bugs in.

Of doe ik er beter aan bij versie 2006 te blijven?

Graag een antwoord, bedankt

Ik gebruik deze al een tijd,en bevalt me goed.Deze kan je gewoon gebruiken hoor. De vorige gratis versie ( Ad-Aware SE) wordt niet meer geupdate

Comment

Bedankt voor de informatie.

Ik krijg toch nog geregeld veiligheidsupdates binnen via de 2006 SE pro? Enkel die wordt misschien nog geüpdatet.

Comment

De Pro versie krijgt nog wel updates. Maar ik ging ervan uit de je de gratis versie had.
        Last edited by metriod; 29-03-08, 17:01.

Comment

Weet je toevallig ook nog hoelang de pro versie updates blijft krijgen?

Oh, ja: nog een laatste maal voor de zekerheid. Er zijn dus geen ernstige problemen meer met die ad-aware versie 2007? Ik heb de eerste versies ervan bepaalde stukken (die weldegelijk nodig waren voor het goed functioneren) van de pc weten verwijderen.

Comment

Ik gebruik en installeer ad-aware 2007 (free version) op diverse andere computers en geen problemen.
            A.H.
            Niet alleen is belangrijk de weg, die je gaat,
            maar ook het spoor, dat je achterlaat.

Comment

Je kan Ad-Aware 2007 zonder problemen gebruiken. Zelf gebruik ik de 2007 versie ook op 2 computers.

Hoelang de Pro versie nog updates krijgt durf ik niet te zeggen,misschien moet je even kijken op het forum van Lavasoft.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X