Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag over het installeren van Winamp

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag over het installeren van Winamp

Ik hoop dat ik deze vraag hier kan stellen, maar kan ik de nieuwste versie van winamp over de oude installeren of moet ik de oude eerst verwijderen?
    Je kunt niet bepalen hoe de wind staat, wel hoe je de zeilen zet

Oorspronkelijk geplaatst door sperwer Bekijk Berichten
    Ik hoop dat ik deze vraag hier kan stellen, maar kan ik de nieuwste versie van winamp over de oude installeren of moet ik de oude eerst verwijderen?

de oude eerst verwijderen, dan de nieuwe installeren
    groetjes Bobbyhs

Een haas is geen konijn

Comment

gewoon over installeren gaat ook perfect hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EotT Bekijk Berichten
        gewoon over installeren gaat ook perfect hoor
        Dat is goed dat ik het weet, ik ging er van uit dat je eerst de oude moest verwijderen en dan de nieuwe versie moest installeren.
        Ik kan me herinneren dat het in begin toen ik Winamp gebruikte moest dat wel,
        of ben ik nou gek.
        groetjes Bobbyhs

Een haas is geen konijn

Comment

Hi,

Misschien dat de oudere Winamps dit nodig achtte maar de huidige Winamp installer heeft hier geen problemen mee.
          Het programma detecteert zelfs of Winamp nog ingeschakeld is en waarschuwt je hiervoor.

Al je instellingen ed blijven gewoon behouden, inclusief talen en skins (mits compatible).

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Ik had ook 1 vraagje. Ik gebruik Winamp Pro (legaal) Kan het kloppen dat je na het instaleren van een nieuwe versie,je licentie code opnieuw moet invullen? Dit is geen ramp hoor,maar ik dacht er ineens aan.

Comment

Dan moet je bij het downloaden even kiezen voor de "Already own Pro? Click here!" link. (of iets in die geest)
              Dan download je direct de Pro versie, welke je bestaande code overneemt.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Ok,bedankt

Comment

Ik heb hem erover geinstalleerd en het ging perfect! Bedankt allemaal.
                  Je kunt niet bepalen hoe de wind staat, wel hoe je de zeilen zet

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                  Working...
                  X