Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groen Scherm = Even Geduld

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Groen Scherm = Even Geduld

hallo,

Ik krijg nu voor de 2de keer in +/- 10 dagen , als ik mijn pc opzet bij 't opstarten een groen scherm waarin staat : Even Geduld..... dan gaat dat weg en komt er op dat ik kan kiezen tusen Veilige Modus en Laatst Bekende Conf. of Wind.Normaal Starten , als ik op t' laatste klik dan herbegint het opnieuw met dat groen scherm , als ik pc af en aan zet hielp het de 1ste keer maar vandaag niet , heb toen op Laatst bekende juiste configuratie geklikt en toen ging alles weer door.

Heb geen soft of hardware geinstalleerd de laatse week , daarvoor Windows Live Mail doch was er al en 4 tal dagen op als probleem begon.

Wat kan hiervan de oorzaak zijn en kan ik daar zelf iets aan doen ?
    sigpic Have a nice day and greetz from Jaguar,Bye.

LAPTOB : SONY-Vaio F13M1E-i5//Windows7//SP1-64Bit//RAM.4GB//IE11.32+64//Opera//Kasp.Pure3//WOT//Eusing-CCleaner-MBytes-Telenet
    TABLET : SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.4//Opera Mini//AVG
    DESKTOP: Pent4//2,4Ghz//1280MB//80GB//XP-SP3//NVIDIA.GeF4MX440//AVG//IE8

Kijk eens of er nieuwe drivers zijn voor je videokaart.
    amiek

Comment

heb geprobeerd om ereen foto van te maken maar gaat niet ,
      die groene kleur komt niet door en de flits zit er in,sorry.

Verder laat ik jullie weten dat ik systeemherstel heb gedaan van voor de installatie van Windows Live Mail en alles is nu terug normaal en 't groen scherm met : Een ogenblik geduld aub........ is nu weg.
      Zal dus maar verder doen met m'n vorige versie van Windows Live Messenger - Hotmail-MSN de 8.1.

Spijtig want ik vond hem niet slecht.

LAPTOB : SONY-Vaio F13M1E-i5//Windows7//SP1-64Bit//RAM.4GB//IE11.32+64//Opera//Kasp.Pure3//WOT//Eusing-CCleaner-MBytes-Telenet
      TABLET : SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.4//Opera Mini//AVG
      DESKTOP: Pent4//2,4Ghz//1280MB//80GB//XP-SP3//NVIDIA.GeF4MX440//AVG//IE8

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
      Working...
      X