Mededeling

Collapse
No announcement yet.

pc helemaal van de kaart

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• pc helemaal van de kaart

ik krijg als ik mijn computer opstart bijna gelijk vanaf het begin een BSOD.

Als die is geweest en ik wil hem weer opnieuw opstarten dan start hij bijna altijd windows niet op (dat gebeurt ongeveer 6x), of ik krijg gelijk weer een BSOD.
    Dan schakel ik de knop achter op mijn voeding een paar keer aan en uit.
    dan start ie windows meestal nog niet op.

Dan doe ik hem weer opnieuw aan, en met een beetje mazzel doet ie het dan.

Als hij eenmaal is opgestart doe ik als eerste Speedfan aan (ik heb het gevoel dat ie dan minder vaak uit gaat)

En meestal als als hij windows voor de 2de keer opstart dan doet ie het gewoon en kun je hem zolang aan laten als je wil maar krijg je geen BSOD meer.

Kan iemand mij A.U.B helpen want ik ben nu echt ten einde raad!

is er misschien iemand die mij kan helpen?

Comment

BSOD is geen gemakkelijke fout op afstand .......
      Maar ik doe een poging
      Probeer eens de drivers van uw videokaart te updaten
      als begin wel te verstaan ........

[email protected]
      Houston we have a problem ...

Comment

Als je nou eerst eens vertelt wat er precies in dat BSOD gezegd wordt, kunnen wij ook wat meer. Een BSOD zegt namelijk niets. Er wordt een heleboel info gegeven in zo'n BSOD, maak evt een foto en plaats die hier.
        amiek

Comment

Vandaag wou ik mijn computer weer eens aan doen, en toen kreeg ik natuurlijk weer eens een BSOD, deze keer niet 1 keer, maar wel 4 keer.

Dit zijn dan ook 4 foto's van de BSOD's
          en nog een foutmelding die windows mij gaf:

Ik hoop dat iemand hier wat mee kan en mij verder wil helpen dit, hoogst irritante probleem te verhelpen.

m.v.g Jasper

Comment

reactie A.U.B

Comment

heb je iets verandert in de bios ofzo? Dan zou je best eens naar het bios menu gaan en daar alles op default zetten.
              kun je wel in de veilige modus? dit doe je door meermaals op F8 te drukken als je je pc juist hebt aangezet, post even of je die fouten dan nog krijgt. anders zou je ook eens ( misschien via een anders pc ) een bios update voor je pc downloaden en die dan installeren op die van jou.
              Last edited by maser00; 12-04-08, 13:33.

Comment

als ik mijn computer nu opstart krijg ik haast GEEN foutmeldingen meer of BSOD, het probleem lijkt dus opgelost.

Ik wil echter, als het kan, nog wel graag dat iemand mij pc grondig onderzoekt op foute dingen.
                Dus kan iemand mij uitleggen welke HJT ik moet downloaden en de stappen die daarna volgen?

m.v.g Jasper

Comment

Vandaag kreeg ik weer een BSOD, waar ik nu geen foto van heb gemaakt.
                  Maar nadat ik de computer weer opnieuw aan deed, kwam er een hoge piep uit (ik denk) mijn harde schijf.

Weet iemand wat dit is en wat ik eraan kan doen?

M.V.G Jasper

Comment

Nee, die piep was de BIOS, die aangeeft dat er iets niet klopt. ( http://www.pcguide.com/ts/x/sys/beep/amiB1-c.html) Je hebt veel verschillende BSOD's, er is eigenlijk geen pijl op te trekken en vaak wijst dit erop dat er iets met het geheugen mis is. Wat je kunt doen is een memtest laten draaien. Dat moet je echt lang doen, dus niet een uurtje ofzo, liever een hele nacht. Je kunt deze: http://hcidesign.com/memtest/ doen of deze: http://www.memtest.org/
                    amiek

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                    Working...
                    X