Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Google Maps werkt niet goed

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Google Maps werkt niet goed

Hoi,

Ik heb al een tijdje het probleem dat google maps ( met IE 7, Firefox 2.0, en Firefox 3.0) (na een tijdje) niet goed weergeven word. Als ik bijvoorbeeld naar een plaats zoek,en ik kies bijvoorbeeld voor Sateliet dan word het of heel even goed weergeven of ik zie alleen maar een grijs scherm,of er gebeurd helemaal niks,ookal zoom ik uit naar het midden.Ook als ik IE of FF afsluit en daarna weer start,werkt het nog steeds niet goed.

Hebben meer mensen dit met Google Maps?

Alvast bedankt
    Last edited by metriod; 31-03-08, 22:00.

Bij mij doet hij het ook niet echt super, noch in FF, noch in IE. pagina's laden wel, maar traagl. Ik denk dat het met de snelheid van je internetverbinding te maken heeft, maar dat weet ik niet zeker. Bovendien krijg ik dan de melding dat ze geen kaart hebben op het zoomniveau dat ik wil.
    amiek

Comment

Het zou inderdaad aan je verbinding kunnen liggen. Ik heb er in Opera, Firefox en IE totaal geen moeite mee. Zoomen en verschuiven van kaarten en satellietbeelden gaat snel en soepel. Maar ik zie dan ook (tot mijn verbazing) dat ik op het moment een downloadsnelheid van 12.712 kbps heb. Vind ik knap voor een 4 mbps-abonnement.

Kijk met Speedtest eens op verschillende momenten hoe je downloadsnelheid is en of die effect heeft op de weergave en werking van Google Maps.
      Last edited by Guus abc; 31-03-08, 23:38.
      Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door amiek Bekijk Berichten
        Bovendien krijg ik dan de melding dat ze geen kaart hebben op het zoomniveau dat ik wil.
        Dit krijg ik ook geregeld te zien.

Oorspronkelijk geplaatst door Guus abc Bekijk Berichten
        Het zou inderdaad aan je verbinding kunnen liggen. Ik heb er in Opera, Firefox en IE totaal geen moeite mee. Zoomen en verschuiven van kaarten en satellietbeelden gaat snel en soepel. Maar ik zie dan ook (tot mijn verbazing) dat ik op het moment een downloadsnelheid van 12.712 kbps heb. Vind ik knap voor een 4 mbps-abonnement.

Kijk met Speedtest eens op verschillende momenten hoe je downloadsnelheid is en of die effect heeft op de weergave en werking van Google Maps.
        Zelf heb ik een 3 mb verbinding,maar volgens mij klopt speedtest niet altijd,zelf heb ik ook wat jij hebt,een veel hogere downloadsnelheid

Dit is wat ik nu haal met Speedtest ( meestal komt dit er elke keer uit,als ik een Speedtest doe)
        Last edited by metriod; 01-04-08, 09:42.

Comment

Speedtest klopt wel, maar de snelheid van de verbinding varieert.
          Op dit moment ligt hij bij mij rond de 780 kB/sec.

Het gaat al wat minder vlot dan bij de 1.500 kB/sec die ik gisteravond had. Bij jouw snelheid van 311 kB/sec zal het allemaal nog wat langzamer gaan. Daar komt nog bij dat op mijn pc niets vertraagd wordt door een virusscanner of een tweede firewall. Je zou je virusscanner en firewall eens tijdelijk uit kunnen schakelen om te kijken of dat verbetering geeft.

Die melding over het zoomniveau betekent gewoon dat er geen satellietbeelden met zo'n hoge resolutie zijn voor bepaalde gebieden.
          Last edited by Guus abc; 03-04-08, 10:40.
          Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

Ik heb de firewall en antivirus tijdelijk uitgezet maar veel hielp het niet.

Ik heb toen Firefox opgestart in Safe Mode,en dit leek al iets beter te werken.

Comment

Is zet de vraag op opgelost,omdat er geen tijdelijke oplossing voor is

Bedankt Amiek en Guus.

Comment

Hoi rdewit86 en welkom op Nucia!

Inbreken in andermans vraag is niet overzichtelijk. Jouw vraag staat nu hier: http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=48378

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X