Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Firefox 'trilt'

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Firefox 'trilt'

thread sluiten aub
    Last edited by Lion Heart; 21-03-10, 20:27.
    Groeten L.H.

Schudt het beeld op en neer?

Ik heb dat zelf ook al ns gehad en heb het kunnen oplossen door een bladwijzer toe te voegen bovenaan de pagina (de ruimte dus onder de 'vorige' en 'volgende' knopppen. Rechtsklik in deze ruimte en kies voor 'Nieuwe bladwijzer'. Zodra ik die bladwijzer weghaalde begon het schudden ook weer. M.a.w.: er hoort dus minstens één bladwijzer te staan.

Mijn website: Sape van der Ploeg fotografie Laatste update: vrijdag 14 maart 2014

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ikself Bekijk Berichten
      Schudt het beeld op en neer?

Ik heb dat zelf ook al ns gehad en heb het kunnen oplossen door een bladwijzer toe te voegen bovenaan de pagina (de ruimte dus onder de 'vorige' en 'volgende' knopppen.
      Het beeld schudt idd op en neer. Ik heb juist heel veel bladwijzers staan in FF.
      Groeten L.H.

Comment

Volgens deze link:

zou je de bladwijzerwerkbalk moeten verbergen.

(zit nu op t werk, heb alleen maar IE , kan t dus zelf niet proberen)

Mijn website: Sape van der Ploeg fotografie Laatste update: vrijdag 14 maart 2014

Comment

Heb je misschien een skin? Ik heb het ooit eens gehad door een skin waar een bugje inzat.
          amiek

Comment

Ik heb dit ook eens gehad met versie 1.5, het lag toen aan de standaard skin. Andere skin gebruikt en het was over.
            Hier de topic op Helpmij hierover:
            Helpmij.nl is een gratis computerforum om je te helpen met al je computervragen
            Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
            Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
            Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
            Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
            Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
            Branders; Plextor 820SA.
            Speakers; Logitech z5500.
            Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door amiek Bekijk Berichten
              Heb je misschien een skin? Ik heb het ooit eens gehad door een skin waar een bugje inzat.
              nee, ik heb geen skin. Gebruik de standaard FF.
              Groeten L.H.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Crash Bekijk Berichten
                Ik heb dit ook eens gehad met versie 1.5
                Ik gebruik de nieuwste versie. (niet Beta)
                Groeten L.H.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ikself Bekijk Berichten

(zit nu op t werk, heb alleen maar IE , kan t dus zelf niet proberen)
                  Probeer jij het uit?.. laat het me dan weten.
                  Groeten L.H.

Comment

Je kunt dan toch zelf wel even doen? Gewoon op het kruisje klikken en weg is hij.
                    Wat ik eigenlijk bedoelde is een skin voor je pc, dus niet voor FF.
                    amiek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lion Heart Bekijk Berichten
                      Ik gebruik de nieuwste versie. (niet Beta)
                      Ik gebruik nu ook de nieuwste versie. Maar heb je al een andere skin gebruikt, dan de standaard Firefox skin? Want je gebruikt wel een skin met Firefox.
                      Grtz Lex.

Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
                      Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
                      Branders; Plextor 820SA.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door amiek Bekijk Berichten
                        Je kunt dan toch zelf wel even doen? Gewoon op het kruisje klikken en weg is hij.
                        Wat ik eigenlijk bedoelde is een skin voor je pc, dus niet voor FF.
                        Nee, ik gebruik geen skin voor mijn pc. (wel een bureaublad die anders is maar dat is geen skin)
                        Groeten L.H.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Crash Bekijk Berichten
                          Ik gebruik nu ook de nieuwste versie. Maar heb je al een andere skin gebruikt, dan de standaard Firefox skin? Want je gebruikt wel een skin met Firefox.
                          Ik gebruik de standaard skin van Firefox. Ik heb geen andere gebruikt zover ik weet.
                          Groeten L.H.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lion Heart Bekijk Berichten
                            Ik gebruik de standaard skin van Firefox. Ik heb geen andere gebruikt zover ik weet.
                            Probeer dan wel een andere te gebruiken. kijk of het probleem dan over is, zoals het bij mij een aantal jaar geleden ook gebeurde.
                            Grtz Lex.

Branders; Plextor 820SA.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                            Working...
                            X