Mededeling

Collapse
No announcement yet.

java

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• java

hallo

Ik heb over paar maanden laatste nieuwe versie gedownload van java zoals jullie zeiden maar nu verschijnt er steeds java update onderaan rechts.
    Maar daar ik niks terug vind in het onderdeel updates van het forum vroeg ik mij af of dit aangewezen is om die ujpdates te instaleren.

Alvast bedankt

groetjes wes

Hoi,

Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 5,is de laatste versie,indien je deze nog niet hebt doe het volgende:

Download Java Runtime Environment (JRE) 6u5.

* Scroll omlaag naar : "Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 5".
    * Klik op de "Download" knop aan de rechterkant.
    * Vink aan: "Accept License Agreement", en klik op Continue.
    * De pagina zal herladen.
    * Klik op de Windows Offline Installation, Multi-language link ONDER Windows Platform - Java SE Runtime Environment 6 Update 5 en bewaar het op je Bureaublad.
    * Sluit alle programma's die eventueel open zijn - Zeker je web browser!
    * Ga dan naar Start > Configuratiescherm > Software en verwijder alle oudere versies van Java uit de Softwarelijst. (met Java Runtime Environment (JRE of J2SE) in de naam.
    * Herhaal dit tot alle oudere versies verdwenen zijn.
    * Na het verwijderen van alle oudere versies, herstart je pc.
    * Dubbelklik vervolgens op jre-6u5-windows-i586-p.exe op je Bureaublad om de nieuwste versie van Java te installeren.

Bovenstaande moet je dus elke keer herhalen als er een nieuwe Java versie is.
    Het is altijd aangeraden de nieuwste Java versie te instaleren,omdat oudere versie's lekken kunnen bevatten.
    Last edited by metriod; 07-04-08, 18:47.

Comment

ok bedankt

Comment

Graag gedaan

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X