Mededeling

Collapse
No announcement yet.

programma op windows server installeren.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• programma op windows server installeren.

Ik heb thuis het volgende: één pc met windows server, en 4 windows xp professional hosts. Deze 4 xp's loggen dus aan met loginnaam en paswoord op de server.

Nu zou ik graag spybot op de server zetten, zodat wanneer er een xp aanlogt op de server. Deze toegang heeft tot een snelkoppeling of uitvoeringsbestand van spybot.

Ik zou ook een informaticus kunnen raadplegen maar deze rekent al direkt 80€ aan. Zou iemand mij verder kunnen helpen?

Alvast bedankt

probeer eens die dingen te openen met TeamViewer, LogMeIn of windows Extern Bureaublad

Comment

Volgens mij kun je spybot niet op een server installeren. Net zoals je geen free antivirus versies op een server ( ik neem aan dat je Server 2003 hebt?) kunt installeren.
      amiek

Comment

Of Spybot op een server versie werkt weet ik zo niet.
        Wat (theoretisch) mogelijk is, is dat je op de XP client een script uitvoert wat Spybot afsluit.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Ik heb Adaware op een PC geïnstalleerd, de installatiemap verplaatst naar een server en die map vervolgens gedeeld. Via het loginscript kun je die gedeelde map koppelen aan een driveletter en vanuit de clients opstarten (evt. ook dit automatisch). Of dit werkt met alle spywareprogramma's weet ik niet.
          .

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X