Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Office 2003 op Vista Home basic

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Office 2003 op Vista Home basic

Hallo,

Ik probeer Office 2003 (legale versie) te installeren op een nieuwe laptop met Vista Home Basic.

Ik krijg de melding: 'Een vereist installatiebestand ZT561401.CAB kan niet worden gevonden'

Voorts word me geadviseerd de cd-rom te plaatsen, maar die zit er nu juist al in??!

Wie kan me helpen? Ik kom met Google niet verder..

Bedankt!

Hallo Frenske,

Office 2003 moet zonder problemen op Vista werken,heb hem zelf ook probleemloos op Vista Home Premium draaien.

Dit vondt ik erover: *klik*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door metriod Bekijk Berichten
      Hallo Frenske,

Office 2003 moet zonder problemen op Vista werken,heb hem zelf ook probleemloos op Vista Home Premium draaien.

Dit vondt ik erover: *klik*
      Als ik direct vanaf de cd-rom de set-up start, krijg ik helaas exact dezelfde foutmelding. Windows Installer draaien vanaf de cd-rom breekt af op een interne fout.

Het gaat hier om een legale cd-rom, die brandschoon is. Is er nog een andere oplossing denkbaar of moet ik het opgeven?

Comment

Staat/stond er geen trial versie van Office 2007 op? indien je deze nog niet verwijderd hebt,verwijder deze eens,en instaleer daarna Office 2003.

Wat je ook kan proberen is de setup van Office 2003 als Administrator te draaien, klik met je rechtermuisknop op setup.exe, en kies voor: Als Administrator uitvoeren.
        Last edited by metriod; 10-04-08, 16:36.

Comment

Staat/stond er geen trial versie van Office 2007 op? indien je deze nog niet verwijderd hebt,verwijder deze eens,en instaleer daarna Office 2003.

Wat je ook kan proberen is de setup van Office 2003 als Administrator te draaien, klik met je rechtermuisknop op setup.exe, en kies voor: Als Administrator uitvoeren.
          Heb ik allebei gisteren al geprobeerd: biedt helaas ook geen oplossing

De bovenaan beschreven foutmelding blijft steeds terugkomen..

Comment

Instaleer Windows Installer CleanUp en wis de instalatiegegevens van Office 2003.
            Haal daarna eventueel Ccleaner (directe downloadlink) (hier meer uitleg) eroverheen
            Instaleer Office 2003 daarna opnieuw,en kijk of de melding nog steeds komt.
            Last edited by metriod; 10-04-08, 18:49.

Comment

Instaleer Windows Installer CleanUp en wis de instalatiegegevens van Office 2003.
              Haal daarna eventueel Ccleaner (directe downloadlink) (hier meer uitleg) eroverheen
              Instaleer Office 2003 daarna opnieuw,en kijk of de melding nog steeds komt.
              Een met korting aangeschaft nieuw Office pakket gaf geen problemen

Dank voor de moeite!

Comment

Mooi dat het hiermee is opgelost.
                Graag gedaan.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X