Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problemen met internet browser

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Problemen met internet browser

Hallo,

Ik heb een vreemd en vervelend probleem. Als ik mijn PC net heb opgestart kan ik gewoon het web op, maar als ik een andere pagina wil openen krijg ik verbindingsproblemen. Hij geeft soms aan dat er problemen zijn met winsock en dat hij die repareett, maar na opnieuw opstarten gebeurt hetzelfde. Ik heb al een aantal keren systeemherstel gebruikt om terug te gaan naar een eerdere configuratie, maar het blijft terug komen. Ik snap er echt niets van. Wie kan me helpen?

Lees eerst de handleiding van HijackThis:

Lees dan het volgende bericht goed door:

Plaats daarna je HijackThis-log in de daarvoor bestemde forumsectie:

Vermeld ook daar je probleem erbij.

Comment

@maser00: Waarom zou Geronimo een logje plaatsen? Zie jij tekenen van malware in zijn verhaal?
      @ geronimo: Probeer Winsock Fix maar even: http://www.snapfiles.com/get/winsockxpfix.html
      amiek

Comment

mja, ik het is niet echt normaal dat je winsock problemen krijgt+ dat het probleem ook steeds terugkomt ook na systeemherstel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door amiek Bekijk Berichten
          @maser00: Waarom zou Geronimo een logje plaatsen? Zie jij tekenen van malware in zijn verhaal?
          @ geronimo: Probeer Winsock Fix maar even: http://www.snapfiles.com/get/winsockxpfix.html
          Dat heb ik als 1 van de eerste dingen geprobeerd (winsockxpfix) en dat leek wel te helpen, alleen deed toen mijn geluidskaart vreemd. Ik kon geen muziek meer spelen/opnemen.

Ik heb ook alle spywareprogramma's al gedraaid, maar door de herhaalde systeemherstellen weet ik niet meer of ik die per ongeluk weer teruggedraaid heb. Ik zal ze nogmaals draaien en dan een log plaatsen.

vast bedankt tot zover.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X