Mededeling

Collapse
No announcement yet.

windows live messenger werkt niet

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• windows live messenger werkt niet

ik heb al een tijdje problemen met mijn windows live messenger. Hij loopt de hele tijd vast, of hij opent hem gewoon niet bij het opstarten van de computer. Als ik de computer afsluit krijg ik dan ook een foutmelding in beide gevallen. Het probleem is een tijdje weg geweest maar het is nu weer terug. Ik heb al van alles geprobeerd zoals het opnieuw installeren en systeem herstel maar niet werkt.

volgens mij het je last van virussen, spyware... heb je je pc al eens gescant met een anti-virus? scan ook maar eens met spybot s&d, ad-aware en AVG- antispyware.

Comment

ik heb al een logje gepost van hijack this maar ze zeiden dat er niets opstond

Comment

verwijderen het eens in veilige modus als het verwijdert is ->gebruik zoeken en zoek naar alles wat met msn te maken heeft -> ruim je tijdelijke bestanden en je register op met ccleaner-> installeer msn terug (<-alles in veilige modus tot hier)

Comment

kun je het in makkelijkere taal uitleggen want ik snap totaal niet wat je bedoeld??

Comment

en hoe je t precies moet doen

Comment

Verwijder Windows Live Messenger.
              Is WLM verwijdert? ga naar start > zoeken en zoek naar alles wat met msn te maken heeft (msnmsgr.exe oid)
              Ruim je tijdelijke bestanden op met CCleaner.
              Instaleer WLM weer op je pc.

Dit allemaal in Veilig Modus, deze kan je 'openen' als je de pc opstart, en voordat je de windows XP scherm ziet, vaak op F8 drukken, dat je een lijst ziet met:

"Veilig modus
              Veilig Modus (internet verbinding)
              ..." of iets wat hier op lijkt, dan selecteer je een van de 2 bovenste, en druk je op enter, en dan nog 'n keer enter.

Comment

kan geen toegang krijgen tot de windows installer-service. de oorzaak kan zijn dat u windows in veilige modus hebt gestart, of de windows installer is onjuist geinstalleerd. neem contact op met het ondersteundned personeel voor hulp.

hij wil hem niet verwijderen in veilige modus. Ik zit gewoon bij software en verwijderen. wat moet ik nu doen

Comment

Ga maar gewoon in de normale modus en probeer het met de Windows Installer Cleanup Utility: http://support.microsoft.com/KB/290301
                  amiek

Comment

ik heb live messenger geselecteerd en verwijderd maar hij doet t nu nog steeds niet

Comment

wat moet ik nu doen

Comment

ik heb live messenger geselecteerd en verwijderd maar hij doet t nu nog steeds niet
                        Je hebt 'm er dus niet meer opgezet, doe dit eens

Comment

ik denk dat hij het nu wel doet, anders open ik nog wel een discussie. Bedankt voor jullie hulp

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                          Working...
                          X