Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Poorten geopend maar uit test blijkt van niet.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Poorten geopend maar uit test blijkt van niet.

Hallo,

Ik heb mijn poorten altijd correct geopend.
    Het werkt altijd.
    Maar volgens Utorrent's test zijn mijn poorten gesloten.
    Ook het downloaden gaat ontzettend traag.

Ik heb wel verstand hiervan, maar hoe kan het nou toch dat het zo traag gaat opeens, met de gedachte dat de poorten tóch gesloten zijn.

Ik weet me geen raad.

mvg

Niels
    Als het jeukt moet je krabben.

Waar heb je die poorten geopend? In de router of in de firewall van de PC? Ze moeten uiteraard in beide geopend worden.
    .

Comment

Ja dat weet ik.

Comment

Probeer eens (tijdelijk) of het met Bitspirit wel lukt: http://www.softpedia.com/get/Interne...itSpirit.shtml
        Als poorten dichtzitten, zitten ze dicht hoor. Dan valt er niks te downloaden.
        amiek

Comment

Nou, ik moet je melden dat het met bitlord en Utorrent beide niet lukt.
          Ook valt me op dat de computer langer moet laden soms tijdens het surfen op internet. Terwijl toch mijn download en upload snelheid normaal zijn.

Wil je nog steeds dat ik het met dat programma probeer?

Comment

Lijkt me wel. Lukt het daar ook niet snel mee, dan is er iets anders aan de hand. Dan moet je gaan kijken naar de snelheid van je internetverbinding in het algemeen en of daar misschien iets mis zit.
            Even voor de duidelijkheid: gebruik je een router en heb je bedraad of draadloos.
            amiek

Comment

Nee, dat heb ik net al gezegd; De snelheid is in orde. Zowel download als upload voldoen aan de eisen.

Maar ik ga dat programma eens proberen dan. Al weet ik dat het niets zal uitmaken. Toch bedankt.

Comment

Ook valt me op dat de computer langer moet laden soms tijdens het surfen op internet
                Dan lijkt me de snelheid dus niet op orde. Maar goed, bij torrents ben je afhankelijk van de uploadsnelheid van anderen, dus misschien zit het hem daarin.
                amiek

Comment

Dat weet ik. Bedankt voor je hulp trouwens, zo zondag morgen
                  Ik wordt ook al geholpen door een speciaal team wat met torrents werkt.
                  Even kijken wat daaruit komt.
                  Maar hier zou ik ook graag verder geholpen worden.

EDIT: Me internet connectie vliegt er steeds uit. Voor hele korte tijd.
                  Meestal tijdens het downloaden van torrents.
                  Ik heb een Router: Linksys BEFSR41.
                  Ik heb hier nog nooit last van gehad.

Er is dus iets mis met mijn connectie. Ik heb de modem al gereset, en de router ook.
                  Drie dagen geleden heb ik windows opnieuw geinstalleerd, want ik had opeens een virus op mijn computer.
                  Toen de eerste dag heb ik wat gedownload via bitlord. Dit ging met ruime snelheid.
                  Dag 2 en 3 heb ik dus problemen. Heb al gezocht op virussen met kaspersky, maar kan niks vinden.

EDIT2: Ik heb de router afgekoppeld, en de kabel direct van mijn modem in de pc gedaan.
                  Nu werkt wel alles naar behoren. De snelheid is in orde van het dowloaden etc etc etc.
                  Alles werkt sneller en correct.

Dus ik ben contact gaan zoeken met Linksys, de producent van de router. Dan weet ik meer.
                  Last edited by wallie1; 13-04-08, 12:52.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                  Working...
                  X