Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Harde Schijf SMART controle d.m.v. SpeedFan

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Harde Schijf SMART controle d.m.v. SpeedFan

Hallo,
    Mijn pc is Windows XP Media Center, Dual Core Prosessor, 2 GB geheugen.
    Een hele tijd gesukkelt met mijn pc, maar om een lang verhaal kort te maken .. er zit nu sinds een week een nieuw moederbord in wat dus de waarschijnlijke oplossing van de problemen zijn.

Mijn pc liep voorheen om de haverklap vast, wat dus niet goed voor de harde schijven is lijkt mij.
    Windows is uiteraard opnieuw geinstalleerd na het plaatsen van nieuw moederbord.
    Maar als ik nu via SpeedFan een online controle doe van mijn 2e hard disk krijg ik dit te zien:

Gister stond er vreemd genoeg bij fitness en performance allebei 90%, en vandaag staat er opeens weer 98% en 100%.
    Maar mijn vraag is nu of ik me zorgen moet maken over deze zin 'Warning: Start/Stop Count is below the average limits (100-100).' ??

Zorgen maken???? Dit is toch een prima uitslag!
    amiek

Comment

Over het algemeen wel ja ... ik moet me dus niets aantrekken van die 'Waarschuwing' ?

Comment

Grote onzin, die waarschuwing, je HD is super gezond.
        amiek

Comment

Oke gelukkig dan maar, want ik was van plan om de schijf binnenkort nog eens te formatteren, en daarna mijn bestanden er weer terug op te zetten, en ik schrok van die waarschuwing .. vandaar.

Pas als er meerdere waarschuwingen staan moet ik me zorgen maken zeker ?

Comment

Kijk eens naar de performance onderaan: overall 98% en 100%. is een prima schijfje.
            Die waarschuwing wordt gegeven voor een afwijking maar er lijkt nogal weinig marge aangehouden te worden.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X