Mededeling

Collapse
No announcement yet.

krijg een deel van adobe niet weg

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• krijg een deel van adobe niet weg

hallo,

na dat ik een melding kreeg dat er een fout in mijn adobe programma zat heb ik besloten dit te verwijderen.op dit forum staat er ook al een discussie en daar heb ik ook al een aantal dingen van gebruikt en met succes.maar als ik op mijn c schijf kijk in de program files zie ik nog steeds een mapje staan van adobe wat ik niet weg krijg.het mapje heet acrobat.er zitten drie icoontjes in waar twee tandwieltjes op staan.
    d eerste heet:acroiehelper.dll 8.0.0.456
    de tweede heet acropdf.dll 8.1.0.0.
    de derde heet pdfshell.dll 8.1.0.0.

verder staan er nog twee nld bestandjes op. te weten:

de eerste heet acropdf.nld
    de tweede heet pdfshell.nld

kan iemand mij vertellen hoe ik deze items weg kan krijgen.ik heb een printprogramma waar ik nu steeds een foutmelding bij krijg

alvast bedankt voor uw antwoord: cinnamonman

Heb je nog iets lopen van adobe? Die helper wil nog wel eens in je opstartitems zitten, dus schakel die uit en probeer het dan nog eens.
    amiek

Comment

hallo,

ja er zat inderdaad nog iets in het opstartgebeuren.ik heb dit verwijderd en opnieuw opgestart maar ik krijg het mapje nog steeds niet weg.wat kan ik nog meer hieraan doen?

alvast bedankt voor uw antwoord: cinnamonman

Comment

Kijk even bij je services of er nog iets draait van Adobe ( start> uitvoeren> services.msc)
        amiek

Comment

hallo amiek,

ik heb net even gekeken bij de services.maar ik kan niets vinden wat mij naar adobe toe verwijst.ik heb nog eens geprobeerd het mapje weg te krijgen maar het lukt mij nog steeds niet.weet u misschien nog raad?

bij voorbaat dank: cinnamonman

Comment

Probeer eerst eens die bestandjes los te verwijderen, dus niet gelijk het hele mapje. Lukt dat niet en als je heel zeker weet dat er verder niets draait van Adobe en dat je het programma gewoon via configuratiescherm>software hebt verwijderd, kun je proberen het met Unlocker te verwijderen. Lees wel even goed door hoe het werkt.
            amiek

Comment

installeer "Unlocker" dan kan je ze gemakkelijk verwijderen !

[email protected]
              Houston we have a problem ...

Comment

hallo,

nou ik heb unlocker er op los gelaten en ook geprobeerd via het cofiguratiescherm maar ik krijg ze niet weg.ik heb het ook stuk voor stuk geprobeerd te verwijderen maar dat lukt ook niet.wat kan ik hier nog aan doen?

groetjes: cinnamonman

Comment

Met unlocker zou het wel moeten lukken hoor. Heb je het wel goed gedaan? Start anders even opnieuw op.
                  amiek

Comment

hallo,

nou ik heb de handleiding van unlocker nog eens doorgelezen.en het daarna noog eens geprobeerd maar er gebeurt helemaal niets.ik kan ze niet verwijderen.kan ik hier nog verder iets aan doen?

Comment

Rechtsklik op een van de bestandjes, klik op Unlocker, in het schermpje wat je dan krijgt, kies je in het uitropmenuutjes voor Verwijderen en daarna klik je op OK. Doe dit bij ieder bestandje apart, dus niet het hele mapje in een keer.

amiek

Comment

hallo amiek,

ik had het al eens zo gedaan zoal je mij nu zegt.maar ik heb het zojuist nog eens gedaan maar er gebeurt niets.ik krijg alleen een schermpje in beeld dat zegt: er is een fout in windows explorer ontstaan en moet afgesloten worden.
                        daarna verdwijnt alles wat er op mijn pc stond even en komt weer terug.maar als ik dan weer in het mapje kijk staan alle items er nog gewoon in.wat kan ik er nog aan doen?

Comment

Je kunt het met Killbox (http://killbox.net/) proberen en dan kiezen voor Delete on Reboot of End Explorer Shell While Killing File. Lees wel even goed de help door.(http://killbox.net/help.html#Remove) en zorg ervoor dat je de juiste bestandjes uitkiest, liefst 1 voor 1.
                          amiek

Comment

hallo amiek,

nou ik ben een hele poos met killbox in de weer geweest.maar wederom zonder resultaat.ik begin er een beetje moedeloos van te worden.ik hoop maar dat jij mij geen zeur vind.als ik bij killbox een file wil verwijderen krijg ik als antwoord: could not delete this file.weet u misschien nog iets?

Comment

Als je de files gewoon wilt verwijderen, krijg je dan ook een foutmelding of gebeurt er helemaal niets? Kijk anders even in je logboeken of daar misschien iets staat wat hiermee te maken kan hebben.

En nee, ik vind je geen zeur. Je hebt een probleem en wilt graag geholpen worden, dat is niet zeuren, hoor.
                              amiek

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X