hallo,
na dat ik een melding kreeg dat er een fout in mijn adobe programma zat heb ik besloten dit te verwijderen.op dit forum staat er ook al een discussie en daar heb ik ook al een aantal dingen van gebruikt en met succes.maar als ik op mijn c schijf kijk in de program files zie ik nog steeds een mapje staan van adobe wat ik niet weg krijg.het mapje heet acrobat.er zitten drie icoontjes in waar twee tandwieltjes op staan.
d eerste heet:acroiehelper.dll 8.0.0.456
de tweede heet acropdf.dll 8.1.0.0.
de derde heet pdfshell.dll 8.1.0.0.
verder staan er nog twee nld bestandjes op. te weten:
de eerste heet acropdf.nld
de tweede heet pdfshell.nld
kan iemand mij vertellen hoe ik deze items weg kan krijgen.ik heb een printprogramma waar ik nu steeds een foutmelding bij krijg
alvast bedankt voor uw antwoord: cinnamonman
na dat ik een melding kreeg dat er een fout in mijn adobe programma zat heb ik besloten dit te verwijderen.op dit forum staat er ook al een discussie en daar heb ik ook al een aantal dingen van gebruikt en met succes.maar als ik op mijn c schijf kijk in de program files zie ik nog steeds een mapje staan van adobe wat ik niet weg krijg.het mapje heet acrobat.er zitten drie icoontjes in waar twee tandwieltjes op staan.
d eerste heet:acroiehelper.dll 8.0.0.456
de tweede heet acropdf.dll 8.1.0.0.
de derde heet pdfshell.dll 8.1.0.0.
verder staan er nog twee nld bestandjes op. te weten:
de eerste heet acropdf.nld
de tweede heet pdfshell.nld
kan iemand mij vertellen hoe ik deze items weg kan krijgen.ik heb een printprogramma waar ik nu steeds een foutmelding bij krijg
alvast bedankt voor uw antwoord: cinnamonman
Comment