Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AutoPlay werkt niet goed

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • AutoPlay werkt niet goed

    Hallo,

    Even terugkomend op Dit artikel, ik had het werkende, maar nu ineens niet meeer.

    Heb alle stappen doorlopen, en heb een paar foutjes gevonden:

    http://support.microsoft.com/kb/155217:

    HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
    NoDriveTypeAutoRun = 0x00000095

    -en-
    HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
    NoDriveTypeAutoRun = 0x00000095

    De juiste waarde voor beide is 0x00000095.

    Dit kan ik niet vinden.

    Ook dit:
    http://support.microsoft.com/kb/330135:

    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
    Kan ik Windows NT niet vinden, alleen Windows

    Misschien dat ik wat fout doe, maar kan iemand me weer helpen?

    Heb alles al in het vorige topic opnieuw bekeken.

    Dit topicje
    WhatPulse Stats:
    This user is in team Nucia and is ranked 9th in that team.......

  • #2
    Probeer de boel anders eens te repareren met het onderstaande tooltje:

    Comment


    • #3
      Nu krijg ik ineens de meldingen wel.
      Heb het programmaatje nog niet draaien gehad. Zal het even met meerdere poorten enzo proberen.
      Tevens heb ik dat programmaatje al eens eerder draaiend gehad, zoals in me vorige te lezen was.
      Naar me eerste ogen lijkt het ineens weer te werken.
      Ik ben verder geen rare dingen wezen doen, maar het werkt ineens.
      Toch alvast bedankt voor de kleine moeite:P


      Groetjes,

      Durk
      Last edited by durks; 18-04-08, 23:33.
      WhatPulse Stats:
      This user is in team Nucia and is ranked 9th in that team.......

      Comment


      • #4
        Andere topic had ik wel even bekeken, maar ik kwam dit tooltje zo niet tegen. Het blijft soms gekl*** met dat autorun gebeuren.

        Comment


        • #5
          Ik zet hierbij het topic op "opgelost" omdat ik geen enkel probleem meer vind.
          Heb nu wel een ander probleem: Dit Topic

          Enorm Bedankt!
          WhatPulse Stats:
          This user is in team Nucia and is ranked 9th in that team.......

          Comment

          Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X