Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Meldingen Bij Het Opstarten

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Meldingen Bij Het Opstarten

Geachte,

Ik heb een spyware verwijderaar laten lopen. Sindsdien krijg ik na het opstarten van mijn computer (windows vista) steeds de medingen dat de volgende .dll files niet gevonden kunnen worden. Deze files zijn nnnmkIYQ.dll, kifxwagr.dll en tuvWpNeD.dll. Kan iemand mij hiermee helpen?

Met vriendelijke groeten

had die spyware verwijderaar wat verwijdert?
    het lijkt erop dat de malware die dll's wil starten, maar dat niet kan omdat ze weg zijn
    waarom ik vermoed dat het hier om verwijderde malware gaat? de namen van de dll's zijn willekeurig

Comment

De spyware verwijderaar (smitfraudfix) heeft spyware verwijderd die ervoor zorgde dat ik steeds reclame kreeg van anti virus programma's. Deze spyware is weg. Maar die meldingen dat deze dll files niet gevonden kunnen worden blijft.

Comment

kun je eens naar start>uitvoeren>typ msconfig in>Ok>opstarten
        en van wat daar staat een screenshot maken, en hier plaatsen
        mocht je de rij niet in 1 keer erop krijgen scroll dan na de 1e screenshot wat naar beneden en maak een 2e screenshot zodat de hele lijst zichtbaar is

Comment

Meldingen bij het opstarten

Deze 3 dingen(nnmkIYQ.dll, kifxwagr.dll en tuvWpNeD.dll.) staan in de lijst van de dingen die opstarten als ik kijk bij msconfig. ik kan deze dus afzetten bij het opstarten maar hoe krijg ik deze meldingen volledig weg.

Met vriendelijke groeten

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X