Mededeling

Collapse
No announcement yet.

geel schildje in systray

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• geel schildje in systray

ik krijg de laatste dagen een geel schildje in de systray (om updates te installeren, die ik trouwens automatisch zou moeten ontvangen), maar er gebeurt verder niets (als ik er met de muis op sta wordt aangegeven 0% geinstalleerd en rechtermuisknop geeft ook verder niets aan)

Toen ben ik eens naar windows-update gesurfd en laten kontroleren op essentiele updates.

Er wordt dan aangegeven volgende updates installeren:
    • een update voor windows xp (KB 110806)voor microsoft.NET framework 2.0 sp1
    • een update voor microsoft office 2007 sp1

totaal bijna 700 Mb

dit heb ik nooit met auto-updates binnengekregen en wordt nu wel als essentieel aangegeven.

Wel installeren?
    thnx frejit
    pls visit: www.fishpotatorun.nl

zou ik installeren ja

Comment

Het gaat hier om Service Packs en die worden meestal niet tegelijk aan iedereen aangeboden, maar per groep.
      amiek

Comment

maar waarom worden deze niet automatisch geinstalleerd, als je auto-update aktief hebt. Daarnaast schijnen er nogal wat installatie-problemen te zijn met de 110806 - zie ook thread van Jimny
        thnx frejit

Comment

maar waarom worden deze niet automatisch geinstalleerd,
          Geen idee. Mijn instellingen staat zo, dat er wel gedownload wordt, maar niet automatisch geinstalleerd. Dat wil ik altijd zelf in de hand hebben.
          Daarnaast schijnen er nogal wat installatie-problemen te zijn met de 110806 - zie ook thread van Jimny
          Nee, dat zijn uitzonderingen. Weet je hoeveel van die ServicePacks gedistribueerd worden? Bij 99% gaat het goed. Bij de enkeling waar het mis mee gaat, die zet zn vraag op internet en die zie je dus. Dan lijkt dat veel, maar dat is het dus niet. Gewoon installeren dus.
          amiek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frejit Bekijk Berichten
            maar waarom worden deze niet automatisch geinstalleerd, als je auto-update aktief hebt.
            Omdat je vaak bij Services Packs een Agreement moet tekenen.
            A.H.
            Niet alleen is belangrijk de weg, die je gaat,
            maar ook het spoor, dat je achterlaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door amiek Bekijk Berichten
              Gewoon installeren dus.
              Ga ik doen en laat je het resultaat weten.
              thnx frejit

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X