Mededeling

Collapse
No announcement yet.

groot probleem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• groot probleem

ik heb deze computer een 5 tal jaren geleden gekocht, en iemand is bij mij de software er op komen zetten, natuurlijk denk je 5 jaar? is dat niet wat oud? ik heb een nieuwe computer van 1.2 jaar oud maar die is momenteel binnen bij dell omdat een hardware onderdeel kapot is daarom gebruik ik tijdelijk (4 tot 8 weken) terug mijn oude computer, ik wou deze updaten en nu komt er telkens als de pc opstart : je bent mogelijk de dupe van softwarevervalsing.
    Ik was hier niet van op de hoogte maar ik heb geen zin om 140 euro te betalen voor iets dat ik al heb op mijn normale computer, wat je waarschijnlijk wel verstaat. Iemand vertelde me dat hierdoor je software kan blokeren, maar dat je het wel kan oplossen door het bestand dat hiervoor zorgt te verwijderen. Maar dit zou een systeembestand zijn en ik heb geen flauw idee welke dit juist is, kan iemand bij hierbij helpen?
    alvast bedankt
    matthias

Gewoon wegklikken die melding. Als het maar tijdelijk is, moet je je er niets van aantrekken. Er blokkeert helemaal niets. het enige is dat je je windows updates niet kan halen, dus je moet wel voorzichtig zijn met wat je doet. Je bent nu kwetsbaarder voor malware.
    amiek

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
    Working...
    X