Mededeling

Collapse
No announcement yet.

USB-herkennings-problemen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• USB-herkennings-problemen

Probleempje! Heb dit weekend een ipod nano gekocht, dacht nu even snel wat muziek erop te zetten. Maar ben nu al een paar uur bezig en ben nog niks verder gekomen...

Ding aangesloten op pc, krijg de melding "Found New Hardware".

Welcome to the Found New Hardware Wizard. Can Windows connect to Windows Update to search for software? Ik vind 'Yes, this time only' aan. Vervolgens, na een hoop gezoek, de melding: the wizard cannot find the necessary software.

Ik heb het idee dat het aan bepaalde instellingen van mijn pc ligt, heeft iemand enig idee? Ik had een tijd geleden een mp3-speler gekocht die ook al niet herkend werd. USB-sticks werken ook nooit op mijn pc. Ik heb er nu genoeg van, dit moet aan een verkeerde instelling liggen. Wat moet ik doen?

Hoi
    Ik vind dat er de laatste tijd erg veel mensen zijn met dit probleem (en ik hoor daar ook bij)
    Controleer even of de de USB plaatjes niet beschadigd zijn.
    Koop desnoods een nieuw plaatje die je inplugt in het slot boven de grafische kaart.
    Een kennis zei me dat dit zou moeten helpen, ik ga het trouwens binnenkort proberen ook.
    Ik denk niet, maar het kan, dat het verkeerde instellingen zijn in je pc. Want Windows moet nieuwe hardware automatisch herkennen.
    Tenzij je drivers moest insalleren en je dit niet hebt gedaan voor je de hardware aansloot, zie ik geen problemen met instellingen...
    Train like hell, play like heaven
    =============== Okapi Aalstar ================

Comment

Ja, het is raar... Een webcam herkent ie wel, bedenk ik me. De USB-poort is dus niet stuk, wat ik even dacht...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door headhunterke
        Tenzij je drivers moest insalleren en je dit niet hebt gedaan voor je de hardware aansloot
        Onzin, USB-randapparatuur moet je eerst aansluiten op je computer en pas daarna de software/drivers installeren.

@massie80: kijk een bij apparaatbeheer ( rechtsklik deze Computer>tabblad hardware> apparaatbeheer) bij USB controllers of je gele uitroeptekens ziet staan. Hou de ipod maar even in de usb poort terwijl je dit doet.
        amiek

Comment

Bij sommige usb-printers moet je wel eerst installeren en pas aansluiten als het installatieprogramma daarom vraagt.

Maar dat is bij een iPod geen probleem, alleen werkt die niet als externe harde schijf.

Je hebt iTunes nodig om er muziek op te zetten of je kunt Winamp gebruiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Massie80 Bekijk Berichten
            Ik had een tijd geleden een mp3-speler gekocht die ook al niet herkend werd. USB-sticks werken ook nooit op mijn pc. Ik heb er nu genoeg van, dit moet aan een verkeerde instelling liggen. Wat moet ik doen?
            Ik lees net dat het wissen van C:\Windows\inf\INFCACHE.1 ervoor kan zorgen dat de herkenning weer gewoon werkt.

Hier staat een uitleg: http://nucia.eu/forum/showthread.php?p=282440

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X