Mededeling

Collapse
No announcement yet.

een bestand opslaan van memorystick

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• een bestand opslaan van memorystick

Goeiedag iedereen,

Zou er iemand zijn die mij kan uitleggen hoe ik een bestand die is opgeslagen op een memorystick op mijn D-schijf kan plaatsen?
    Ik heb dit nog nooit gedaan en weet in de verste verte niet hoe eraan te beginnen.

Groetjes,
    Voetalliestje

Je steekt je stick in de pc, je gaat naat Deze Computer, daar dubbelklik je op de stick, die opent en je rechtsklikt op het bestand wat je wilt overzetten, kiest kopieren, klikt daarna op een plaats op je pc, bv je desktop of Mijn Documenten en rechtsklikt en kiest plakken. Je kunt het trouwens ook gewoon naar de plaats slepen. Dus op het bestand klikken, muisknop ingedrukt houden en het bestand slepen naar de plek waar je het wilt hebben.
    amiek

Comment

Goeiedag Amiek,

Bedankt voor je snelle reactie.
      Ik ga dat nu even uitproberen en laat je dan weten als het inderdaad gelukt is.

Groetjes
      Voetalliestje

Comment

Dag Amiek,

Ben ik nu zo dom?Ik weet het niet.Maar op die memorystick die trouwens niet van mij is moet ik 1 bestand hebben.Moet ik daarop gaan staan en dan rechtsklikken en kopieren naar D-schijf?En hoe open je dan dat programma?
        Het is een hotelprogramma (brilliant genaamd).Daarop staat er een trainingsversie van dit programma.Ik heb dit absoluut nodig daar wij op mijn werk overgaan van winner naar dit nieuwe systeem.
        Groetjes

Comment

Ik weet niet precies wat je wilt, nu. Is het een installatieprogramma of een gewoon bestand. Sleep het eerst maar even naar je bureaublad en open het.
          amiek

Comment

dit krijg ik te zien als iki dit bestand wil openen op mijn pc.

Comment

Ik weet niet wat je precies gedaan hebt, maar iets gaat er niet goed.
              Nog een keertje dan: Steek die stick in je pc. Ga naar deze Computer en dubbelklik op F, dat is die stick. Daarna kun je de inhoud van die stick bekijken. Het bestand wat je wilt hebben kopieer je naar je bureaublad. Daarna dubbelklik je op het bestand wat nu op je bureaublad staat.
              1. Dubbelklik op je stick.

2.Kopieer het bestand wat je wilt hebben.

3.Plak het op je bureaublad.

4.Daar staat het dan.

5.Dubbelklik om het te openen.
              amiek

Comment

Zo te zien heb je hier een snelkoppeling gemaakt ipv van te kopiëren:
                Oorspronkelijk geplaatst door voetalliestje Bekijk Berichten
                http://i219.photobucket.com/albums/c...eenShot001.jpg
                dit krijg ik te zien als iki dit bestand wil openen op mijn pc.
                Je kunt het bestand ook met de rechter muisknop oppakken, slepen en loslaten in de map waar je het wilt hebben. Bij het loslaten krijg je dan een keuze menu waar je kopiëren kunt kiezen.
                Last edited by Egeltje; 25-04-08, 18:19. Reden: Oeps! W98 -> Xp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door voetalliestje
                  Dit krijg ik te zien als ik dubbelklik op stick.
                  En dit krijgen we bij al je plaatjes te zien:

Ik denk dat je ze even opnieuw moet uploaden.
                  Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

Guus ABC

Sorry maar ik zal het dan straks herdoen.
                    Groetjes en bedankt om naar mijn inzending te kijken.
                    Voetalliestje

Comment

Ik kan het echt niet beter uitleggen hoor. Als het nu nog niet lukt, is het misschien handig dat iemand bij je in de buurt het even voor doet.
                      amiek

Comment

Ik dacht dat je zelf een snelkoppeling gemaakt had (ipv te kopiëren):

Maar het kan ook dat degene van wie de memorystick is een snelkoppeling op de stick heeft gezet:
                        ... op die memorystick die trouwens niet van mij is moet ik 1 bestand hebben.
                        Als je het bestand op de stick rechtsklikt en eigenschappen kiest, hoe groot is het dan en wat is de naam?
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Goeiedag,
                          Nog even voor alle duidelijkheid wil ik zeggen dat het bestand Briljant een hotelprogramma is zoals winner maar natuurlijk helemaal anders in elkaar zit.
                          Ik zou die trainaing willen hebben om er ook thuis te kunnen mee oefenen.

Comment

Hoi, ik denk dat Egeltje gelijk heeft. het bestand staat helemaal niet op die stick, alleen een snelkoppeling ernaar. En daar heb je natuurlijk niets aan. Degene die het bestand op de stick heeft gezet, heeft het niet goed gedaan waarschijnlijk. Je plaatjes doen het trouwens nog steeds niet.
                            Last edited by amiek; 27-04-08, 11:09.
                            amiek

Comment

Nog even voor alle duidelijkheid wil ik zeggen dat het bestand Briljant een hotelprogramma is zoals winner maar natuurlijk helemaal anders in elkaar zit.
                              Ik zou die trainaing willen hebben om er ook thuis te kunnen mee oefenen.
                              Als ik me niet vergis heb je een pc met XP Home Edition en in dat geval kun je Briljant niet gebruiken - die is alleen geschikt voor XP Pro: zie systeemeisen hier onderaan de pagina.
                              Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X