Mededeling

Collapse
No announcement yet.

xp met vista look ultimate

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• xp met vista look ultimate

hallo na en niewe harde schijf te hebben geplaatst xp met vista look ultimate erop kan ik me niet meer aanmelden met men wachtwoord heb dit ook al veranderd maar niks blijft vragen naar het wachtword maar het raare is als ik naar men vrouw haar acount ga en neem andere gebruiker ik me wel kan aanmelden dan gaat alles open ?

Kan je je PC nog terugzetten met systeemherstel?

Comment

neen is een niewe harde schijf de oude daar staat de gewoone xp op

Comment

weet hier echt niemand en oplossing voor moet ik me steeds aanmelden via men vrouw haar acount ? ikzelf ken net veel van pc ma ja als invalide kom je toch nergens

Comment

Hi,

Is je vrouw administrator?
          Verander met dat account eens het wachtwoord van jouw account.

Gebruik een password dat je zeker weten goed intypt, zoals 12345, en probeer daarna opnieuw in te loggen.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Is deze look misschien een zogenaamde shell pack(software die het uiterlijk van je pc veranderd)?
            Dan kan je zoals EC al zei je vrouw als admin laten aanmelden en dan deze pack verwijderen... Lukt het ook niet als je opstart in Safe Mode?
            Indien het een shell pack is: Let hiermee op, sommige zijn niet altijd betrouwbaar en kunnen voor problemen zorgen indien deze niet correct worden geinstalleerd

Voor verdere hulp ==> posten maar ;-)
            Train like hell, play like heaven
            =============== Okapi Aalstar ================

Comment

neen ik ben de admin daarom dat ik het niet begrijp

Comment

Dé admin of een admin?
                Anders even opstarten in veilige modus zodat je het echte administrator account kunt benaderen.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

het probleem is opgelost thanks alemaal

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                  Working...
                  X