Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe vista op fouten controleren ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe vista op fouten controleren ?

Ik krijg sp 1 niet geinstalleerd op mijn Visa ultimate.
    Krijg telkens na een tijdje de melding : 0x800f081f

Nu las ik op de site van Microsoft om de pc via sfc /scannow eens te scannen, maar wanneer ik dit doe stopt dit na 29% en geeft de melding : de aangevraagde bewerking kan niet worden voltooid.

Op welke andere manier kan ik Vista nog op fouten scannen of hoe kan ik de functie sfc /scannow herstellen ?
    Ook is het systeem traag geworden.

0x800F081F CBS_E_SOURCE_MISSING De bron voor het pakket of het bestand is niet gevonden.

.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tiborv Bekijk Berichten
      0x800F081F CBS_E_SOURCE_MISSING De bron voor het pakket of het bestand is niet gevonden.

http://support.microsoft.com/kb/947821/nl
      Na het bestand op die website te installeren krijg ik nog steeds dezelfde melding.

Comment

Eerst dit: heb je wel installatierechten op die PC? Zorg dat je administratorrechten hebt!
        ---------------------------
        Andere suggesties:

heb jij een uitgeklede versie van Vista? Vista geïnstalleerd via vLite (hiermee installeer je balast van Vista niet) schijnt SP1 niet te accepteren.

op de fora van Microsoft kwam ik de tip tegen om met CrapCleaner (Ccleaner) het register op te schonen. Ccleaner geeft de gelegenheid backups te maken van de registerwaarden die je gaat verwijderen, doen dus.
        .

Comment

Eerst dit: heb je wel installatierechten op die PC? Zorg dat je administratorrechten hebt!
          ik ben de administrator
          ---------------------------
          Andere suggesties:

heb jij een uitgeklede versie van Vista? Vista geïnstalleerd via vLite (hiermee installeer je balast van Vista niet) schijnt SP1 niet te accepteren.
          heb geen uitgeklede versie

op de fora van Microsoft kwam ik de tip tegen om met CrapCleaner (Ccleaner) het register op te schonen. Ccleaner geeft de gelegenheid backups te maken van de registerwaarden die je gaat verwijderen, doen dus.
          heb met ccleaner register opgeschoond maar blijft nog steeds dezelfde fout geven

Wel één opmerking : het is een Unattended versie

Comment

ik heb hetzelfde probleem alleen krijg ik de code 0x80070002 en komt sp1 niet eens in de lijst te staan bij WU...
            en het programmatje werkte ook bij mij niet.

Comment

Veel meer tips staan er niet op de fora van M$. Is het SP wel in de juiste taal? Probeer SP1 anders eens via Vista update te installeren.
              .

Comment

Ik ben al twee weken bezig om dit probleem op te lossen maar zonder resultaat.

Sp1 is wel belangrijk voor vista daar het het systeem redelijk zou versnellen en vooral bestanden overdracht zou versnellen.

Denk eraan om vista opnieuw te installeren, ofwel om terug over te stappen naar xp met SP3 erop.

Comment

Veel meer tips staan er niet op de fora van M$. Is het SP wel in de juiste taal? Probeer SP1 anders eens via Vista update te installeren.
                  Is de juiste taal en ik krijg ook via windows update sp1 niet te zien

Comment

Ik heb dat probleem ook gehad , heb het opgelost , door even xp te installeren en daarna de unatented vista versie .
                    Is het proberen waard.
                    Hans

Comment

Wat ik nog meer heb begrepen is dat sp1 niet op een illegale of unatented vista versie geinstalleerd kan worden .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hanss Bekijk Berichten
                        Wat ik nog meer heb begrepen is dat sp1 niet op een illegale of unatented vista versie geinstalleerd kan worden .

Versie is legaal.Heb al een WGA check mij Microsoft gedaan, dus het zal aan die unatented versie liggen.
                        Begrijp niet waarom het op een unatented versie niet lukt en hoe ik het kan oplossen of er een oplossing voor gaat komen ?

Comment

ik heb geen unattended version of een illigale versie....
                          ik heb wel een lijste updates staan maar dat is zijn 33 talen + windows dreamscene ...

Comment

Misschien hebben jullie hier wat aan :

En natuurlijk voor de installatie eerst scannen op virussen , spyware enz

Hans

Comment

ik heb die 4 gegeven updates daar gedownload maar als ik ze installeer krijg ik "deze update geldt niet voor u systeem".

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X