Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grooot Probleem Help

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Grooot Probleem Help

hallo

als ik op mijn pc ben dan bevriest die ineens dan staat alles stil en kan ik niets in toetsen of met de muis bewegen. En ik heb ook het probleem dat er dan een blauw scherm komt met PROBLEEM driver_iqrl_not_less_or_equal

Hoe kan ik dit probleem oplossen

Er staat vast nog wel meer informatie in dat scherm, een foutcode en waarschijnlijk ook nog een naam van het bestand dat de fout veroorzaakt.

Schrijf die ook even op (of maak er een duidelijke foto van) en post die informatie ook.

Comment

ok dat zal ik even doen

Comment

Dit hebben we nodig.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

dat kan ik wel vinden

maar ik heb nog een probleem soms staat alles op tilt dan kan ik de muis niet bewegen of iets anders doen en de toetsenboard reageerd ook niet

Comment

0x000000D1 DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL zo is de foutmelding dat ik me zover herinner

Comment

Wacht maar even tot de melding weer verschijnt en noteer dan alle gegevens. Dan kunnen wij specifiek gaan zoeken om welke driver het gaat.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X