Mededeling

Collapse
No announcement yet.

winpatrol

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• winpatrol

hoi hoi

ik heb winpatrol geinstalleerd en na het installeren van verschillende software krijg ik nu elke keer de melding over een verandering in het besturingssysteem,
    ik weet niet wat ik hier mee aanmoet, ik heb er een printscreen van gemaakt die ik hierbij toevoeg, kan iemand me hier verder mee helpen?

groetjes willemijntje
    Bijgevoegde Bestanden
    Don't worry over what other people are thinking about you.

They're too busy worrying over what you are thinking about them.

Willemijntje,

WinPatrol houdt in de gaten aan welk programma een bepaald bestandstype is gekoppeld.

Bijvoorbeeld; wanneer je dubbelklikt op een .bmp bestand wordt dat nu geopend met Paintshop Pro op jouw systeem (ik noem maar even wat)
    Je gaat een ander grafisch programma installeren en die eigent zich die bestandstypen toe. Als je bijvoorbeeld Photoshop gaat installeren wordt tijdens de installatie het bestandstype .bmp gekoppeld aan Photoshop.

Wanneer je dan dubbelklikt op een .bmp bestand wordt het opeens geopend met Photoshop. Terwijl je gewend bent dat het wordt geopend met Paintshop Pro

Of je gebruikt WINAMP voor je MP3's en door een update van Windows Mediaplayer worden MP3 bestanden opeens weer gekoppeld aan Windows Mediaplayer, terwijl je dat niet wilt.

Daar is op zich niets mis mee, zolang het om een voorbeeld als hierboven gaat. Kan wat storend zijn, maar is niet schadelijk.

Er zijn echter ook genoeg bestandstypen die je liever gekoppeld laat aan het programma dat daarvoor ook bedoeld is.
    Dat is de reden dat WinPatrol je waarschuwt wanneer een bestandstype opeens aan een ander programma wordt gekoppeld.

Er zijn ook omstandigheden denkbaar waarbij het zelfs schadelijk is wanneer een bestandstype met een ander programma wordt geopend dan de bedoeling is.
    Dat is de reden dat deze beveiliging in WinPatrol aanwezig is.

Comment

hallo dit alles weet ik dat dit gebeurt maar mij gaat het om wat er in de bijgevoede printscreen staat omdat ik telkens deze volgende melding krijg en niet weet of ik dit mag goedkeuren dus graag even naar de printscreen kijken

Comment

Die kun je wel goedkeuren. Een url mag wel gekoppeld wordne aan internet Explorer.

Comment

hallo dit alles weet ik dat dit gebeurt...
          Heb ik dat hele eind voor niets getypt...

Comment

hahahah okeej dank je
            ik kreeg deze melding al eens eerder en heb daardoor toen winpatrol verwijderd, en toen dacht ik ineens aan dit forum, en terwijl ik dit typte kwam de vraag van winpatrol weer en ik heb hem goed gekeurd
            en bedankt voor je hulp
            groetjes willemijntje

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X