Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alternatief Incredimail

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Alternatief Incredimail

Hallo,

Ik gebruik sinds enkele jaren het emailprogramma Incredimail. Het is een zwaar programma, maar mjn systeem kan het in principe aan, en het gaat me vooral om het JunkMailFilter. Ik krijg zo'n 100 spammailtjes per dag, en Incredimail heeft naar mijn ervaring het beste filter.

Echter, ik bekijk vandaag met SpaceMonger mijn hardeschijf, en het blijkt dat mijn mailtjes bijna 500MB in beslag nemen Dit vind ik erg veel. Het grootste bestand is die van de map Junkmail, die bijna 200MB groot is, terwijl hij altijd leeggemaakt wordt. Het lijkt het dus op dat de mailtjes helemaal niet echt verwijderd worden. De gegevens exporteren en importeren heeft helaas ook geen effect op de belachelijke grootte van het bestand.

Mijn vraag is het volgende: Heeft iemand een ander mailprogramma met een Junkmailfilter wat zo weinig mogelijk vragen stelt? (Met 100 mailtjes per dag gaat het vervelen om hem goed in te stellen.) En kan ik mijn huidige mailtjes dan ook omzetten naar het nieuwe mailprogramma?

Mvg,
    Mindstorms
    Laatste alarmering van de hulpdiensten:

Kijk eens naar Thunderbird.Heeft een ingebouwde spamfilter. Let op: Het spamfilter met wel getraind worden.

Comment

Hm, dat hoefde bij Incredimail dus nauwelijks. Maargoed, dat zal wel moeten denk ik, de vraag is of ik mijn mailtjes nog kan overzetten.

Comment

Neem dit eens door *klik*

Comment

Ik had het zelf ook net gevonden, Incrediconvert heeft te melden dat de versie niet ondersteund is, dus ik zoek nog wel even verder...

Comment

Ondertussen is het me gelukt al mijn berichten te exporteren naar .EML bestandjes. Ook heb ik Thunderbird geïnstalleerd, maar het valt meteen op dat ik geen enkele volgorde mag aanbrengen in mijn mappen, ze worden gerangschikt op alfabetische volgorde waar ik helemaal geen belang bij heb, suggesties voor een of andere optie ofzo?

Mijn contacten (.csv bestand) worden óók niet geinporteerd zoals ik wil, ben er niet zo blij mee.

Comment

misschien kan je hier even kijken: http://www.surfright.nl/nl/home/
              Zelf heb ik hier geen ervaring mee...

Comment

Ik heb verdergezocht, Thunderbird erafgegooid, en The Bat! geïnstalleerd, dit lijkt er meer op, ik zal even alle opties ect bekijken, maar volgens mij heb ik het gevonden

Comment

The Bat! is helemaal wat ik zocht, en alle mailtjes ed zijn goed geconverteerd. Bedankt

Comment

Oke mooi
                    Graag gedaan

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                    Working...
                    X