Mededeling

Collapse
No announcement yet.

30dagen activeren?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 30dagen activeren?

Hallo ik heb net een windows Xp geinstalleerd en als ik het opstart komt op bureaublad binnen 30 dagen activeren ik heb mijn xp code veranderd met een programma xp product key modifieer maar het komt nog steeds hoe kan ik dit weg halen?

Heb je een illegale versie van windows, dat je je XP product key verandert? anders klik je gewoon op activeren

Comment

ik heb het met een orginele cd gedaan van iemand anders er stond windows xp recovery dus ik heb alle partities verwijderd en opniew geinstalleeerd. ik heb mijn eigen orginele code gebruikt wat op de pc kast staat. ik kan alles van de microsoft site downloaden. maar er staat 30dagen activeren via telefoon of internet maar kan ik dat niet weghalen?

Comment

Ik denk dat je een recovery disk hebt gebruikt. Die horen bij een bepaalde machine, die kun/mag je niet op een andere pc zetten. Vandaar die 30 dagen activatie.
        amiek

Comment

De oplossing is simpel: even opnieuw activeren.
          Indien je via internet een foutmelding krijgt kun je het telefonisch doen.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X