Onlangs met Vista een partitie aangemaakt. Formatteren lukte niet: bleef hangen maar kon wel normaal afsluiten.
Opstarten gaf blauw scherm met code:0x0000007B. Opgestart via opstartherstel en laatste herstelpunt.
Partitie weggehaald; opstarten blauw scherm; partitie weer aangemaakt; formatteren mislukt.
Register opgeschoond en kon weer zonder blauw scherm opstarten. Formatteren van de partitie gelukt.
Krijg bij opstarten 2 keer de mededeling dat ik een stuurprogramma moet installeren voor onbekende hardware.
7 virusscanners konden behalve wat adware niets vinden.
Update van Windows loopt vast omdat er geen herstelpunt aangemaakt kan worden. Het laatste herstelpunt is van 1 mei.
Daarvoor is er iedere dag een herstelpunt aangemaakt. Teruggaan naar een punt voor 1 mei werkt niet.
In het register heb ik op 2 plaatsen sysrestore disable uit gezet.
Daarna: regsvr32 urlmon.dll
regsvr32 jscript.dll
regsvr32 wshom.ocx
Systeemherstel uitgezet, opnieuw gestart en weer aan gezet. Kan nog steeds geen herstelpunt aanmaken.
De mededeling over het installeren van een stuurprogramma zijn er nog steeds.
Net ondekt: Windows installer werkt niet meer.
Het HijackThislog is schoon bevonden vandaar dat ik het nu hier probeer.
Hoort sysrestore disabble in het register misschien op aan te staan? Als dat niet zo is ben ik erg benieuwd wie dat gewijzigd heeft.
Opstarten gaf blauw scherm met code:0x0000007B. Opgestart via opstartherstel en laatste herstelpunt.
Partitie weggehaald; opstarten blauw scherm; partitie weer aangemaakt; formatteren mislukt.
Register opgeschoond en kon weer zonder blauw scherm opstarten. Formatteren van de partitie gelukt.
Krijg bij opstarten 2 keer de mededeling dat ik een stuurprogramma moet installeren voor onbekende hardware.
7 virusscanners konden behalve wat adware niets vinden.
Update van Windows loopt vast omdat er geen herstelpunt aangemaakt kan worden. Het laatste herstelpunt is van 1 mei.
Daarvoor is er iedere dag een herstelpunt aangemaakt. Teruggaan naar een punt voor 1 mei werkt niet.
In het register heb ik op 2 plaatsen sysrestore disable uit gezet.
Daarna: regsvr32 urlmon.dll
regsvr32 jscript.dll
regsvr32 wshom.ocx
Systeemherstel uitgezet, opnieuw gestart en weer aan gezet. Kan nog steeds geen herstelpunt aanmaken.
De mededeling over het installeren van een stuurprogramma zijn er nog steeds.
Net ondekt: Windows installer werkt niet meer.
Het HijackThislog is schoon bevonden vandaar dat ik het nu hier probeer.
Hoort sysrestore disabble in het register misschien op aan te staan? Als dat niet zo is ben ik erg benieuwd wie dat gewijzigd heeft.
Comment