Mededeling

Collapse
No announcement yet.

foutmelding bij site tijdschrift

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• foutmelding bij site tijdschrift

Als ik de website van het tijdschrift "Ons Amsterdam" http://www.onsamsterdam.nl/ wil bekijken krijg ik de volgende foutmelding, zowel met I.E., FF en Netscape7.2:

"Warning: mysql_pconnect() [function.mysql-pconnect]: Access denied for user 'onsamsterdam'@'localhost' (using password: YES) in /home/onsamsterd/domains/onsamsterdam.nl/public_html/lib/php/MySQLDB.class on line 13

Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/onsamsterd/domains/onsamsterdam.nl/public_html/lib/php/MySQLDB.class on line 15
    No DB connection."

Wat betekent dit en wat kan ik eraan doen?
    Ellen

"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing." George Bernard Shaw.

Oorspronkelijk geplaatst door Tom Poes Bekijk Berichten
    Wat betekent dit en wat kan ik eraan doen?
    Dat betekent dat er problemen met de server zijn. Je kunt er zelf niets aan doen, behalve rustig afwachten tot de beheerder die problemen verholpen heeft.
    Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

Bedankt, Guus
      Ik zal rustig afwachten tot ze weer te bereiken zijn.
      Blij, dat het niet aan m'n computer ligt.
      Ellen

"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing." George Bernard Shaw.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom Poes Bekijk Berichten
        Ik zal rustig afwachten tot ze weer te bereiken zijn.
        Ons Amsterdam blijft serverproblemen houden, blijkbaar. Nou ja, in plaats daarvan kun je dan eens in de beeldbank van het stadsarchief gaan grasduinen. Ben je gegarandeerd een tijdje zoet mee.

In dit filmpje zie je hoe het werkt.
        Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

Als Amsterdamse (dat blijf je, ook als je er niet meer woont ) ken ik de beeldbank van het stadsarchief en ik zit daar vaak plaatjes te kijken!
          Het ging mij nu specifiek om de site van Ons Amsterdam, die inderdaad nog steeds niet bereikbaar is.
          Het was niet dringend, maar ik vond het zo'n cryptische boodschap, dat ik toch wel wou weten, wat er mis was.
          Bedankt, Guus!
          Ellen

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X