Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Probleem bij installatie Service Pack 1

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Probleem bij installatie Service Pack 1

Ik heb SP 3 via automatische update geinstalleerd. Je kunt nergens zien of het inderdaad geinstalleerd is. Als ik bij Windows update kijk krijg ik weer het advies SP 3 te downloaden en installeeren. Windows update hoort toch te zien of het al geinstalleerd is?
    Last edited by wlankhorst; 12-05-08, 11:26. Reden: aanvulling

Sp 3

Oorspronkelijk geplaatst door wlankhorst Bekijk Berichten
    Ik heb SP 3 via automatische update geinstalleerd. Je kunt nergens zien of het inderdaad geinstalleerd is. Als ik bij Windows update kijk krijg ik weer het advies SP 3 te downloaden en installeeren. Windows update hoort toch te zien of het al geinstalleerd is?
    Windows update gaf aan dat ik SP3 moest installeren, was al gedownload.
    Dit gedaan en moest dan opnieuw opstarten. PC liep vast. In veilige modus
    systeenherstel gedaan. PC werkt weer maar SP3 foetsie. Ik durf nu bijna niet meer opnieuw te installeren

Comment

Start
      Uitvoeren
      "winver"
      < enter >

Daar zie je over welk Service Pack je beschikt.

Maar Windows Update zou het sowieso niet moeten aanbieden als je hem al hebt.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Sp 3

Bedankt voor de tip. Ik heb dus nog steeds SP 2 terwijl bij Windows update in geschiedenis SP 3 staat.

Comment

Als je systeemherstel hebt gedaan is het logisch dat bij de geschiedenis 3 staat terwijl deze niet meer op het systeem staat .

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X