Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hotmail

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• hotmail

hallo ik een vraag aan u. in de inbox van hotmail staat of ik de mail die ik krijg aan de lijst wil toevoegen van veiligge afzenders. dan staat daar de lijst met veilige afzenders is vol. moet er eerst verwijderen, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen. heb overal eens gekeken, niets geklikt want ik weet het niet. kunt u mij helpen hierbij. dank u.

Ga in Hotmail naar Contactpersonen, als je er daar eentje selecteerd, kun je boven in een optie "Verwijderen" gebruiken.
    Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
    Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
    Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
    Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
    Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
    Branders; Plextor 820SA.
    Speakers; Logitech z5500.
    Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

hotmail

crash. dank je wel voor je hulp. het is gelukt . en zo makkelijk als je het maar weet he ......dank je wel.....forrest.

Comment

Graag gedaan.
        Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
        Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
        Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
        Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
        Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
        Branders; Plextor 820SA.
        Speakers; Logitech z5500.
        Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X