Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje herinstallatie windows.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje herinstallatie windows.

Weet niet of dat in deze sectie hoort, maar kon geen andere plek vinden waar het mij beter op z'n plaats leek.

Ik ga windows volledig herinstaleren op deze pc. Ik heb een legale versie van windows, tijdens de installatie moet je een serial invoeren (staat op de zijkant van me kast) maar moet ik voordat ik opnieuw installeer de serial laten onregistreren bij windows? Of kan ik hem gewoon meteen weer gebruiken?

Bij voorbaat dank..

EDIT:
    Bedankt mod voor het verplaatsen, dit subforum volledig over het hoofd gezien. Sorry.
    Last edited by jaapio; 16-05-08, 18:42.

Verplaatst Software --->>> Windows
    Vind deze sectie wel een betere plaats, gezien het over Windows gaat.

Je kunt gewoon Windows opnieuw installeren, zolang je de zelfde pc hebt waarop die Windows komt is het geen probleem. Hoogstens moet je deze activeren, maar dat zal geen probleem opleveren.

Heb je een kant en klaar systeem zoals HP,Dell, dan hoeft je waarschijnlijk niet eens de serial te gebruiken. Dit soort systemen hebben een recover cd/dvd en wordt alles automatisch gedaan.
    Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
    Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
    Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
    Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
    Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
    Branders; Plextor 820SA.
    Speakers; Logitech z5500.
    Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

Nogmaals bedankt voor het verplaatsen.. :')

Heb geen HP of Dell.
      Anyhow, bedankt. Ga ik maar eens beginnen met backupjes maken.

Comment

Heb je zelf het systeem in elkaar gezet? Heb je een volledige Windows versie?
        Grtz Lex.

Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
        Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
        Branders; Plextor 820SA.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Crash Bekijk Berichten
          Heb je zelf het systeem in elkaar gezet? Heb je een volledige Windows versie?
          Mijn systeem heb ik besteld bij Gistron, en die hebben hem dan ook in elkaar gezet..
          Ik heb Windows Media Center als OS, SP2 atm, neem aan dat dat volledig is?

Comment

Zou kunnen, maar kan ook een door hun gemaakte image zijn.
            Grtz Lex.

Branders; Plextor 820SA.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X