Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Probleem met downloaden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Probleem met downloaden

Goedemiddag,

Na mijn virusafhandeling door smeenk,ben ik gelukkig virusvrij,alleen als ik nu programma,s aan downloaden ben en ze erna met winrar wil openen krijgt ik de volgende pop-up(melding) in beeld

error creating process<c:\docume~1\paoloE~1\locals~i\temp\ixpoo1.TMP\is53158.exe>.reason toegang geweigerd

Kan iemand mij hierin adviseren
    Alvast bedankt

al geprobeert om winrar opnieuw te installeren?

Comment

software

Ja die heb ik al opnieuw geinstalleerd ,maar zonder resultaat.

Comment

downloaden

Goedemorgen,

Ik kan trouwens winrar ook niet downloaden dan krijg ik dezelfde melding:
        error creating process<c:\docume~1\paoloE~1\locals~i\temp\ixpoo1.TMP\is53158.exe>.reason toegang geweigerd

Heeft dit niet met beveiliging te maken want bv:downloaden en instaleren met downloads.com lukt,maar als ik iets van mininova.org heb gedownload en wilt openen krijg ik bovenstaande melding.

Zou iemand hierin advies kunnen geven.
        Bedankt

Comment

error downloaden

Goedeavond,

Kan iemand mij met onderstaande helpen.
          Na het downloaden van programma,s(via mininova) wil ik ze openen en krijg ik volgend bericht:

Mijn computer is met de hulp van Smeenk virusvrij gemaakt,maar sindsdien kan ik deze files niet meer openen.

Zou iemand hierin advies kunnen geven.
          Bedankt

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X