Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bureaublad wallpaper instellen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Bureaublad wallpaper instellen

Sinds ik last had van wat infecties kan ik mijn bureaublad niet meer instellen. Het voorgaande (mogelijk voor jullie onbelangrijke) verhaal met smeenk vind je hier:

http://www.nucia.eu/forum/showthread...463#post344463

Infectie is weg. Hardstikke mooi dus! Nu kan ik alleen mijn bureaublad niet meer instellen. Ik heb al wat gezocht op google en hier tussen de posts, maar geen van de gevonden oplossingen blijken te werken (tot dusver). Vandaar (en op aanraden van Smeenk) hier mijn post.

Even op een rij:
    -XP.Prof SP2
    -Bureaublad is nu blauw. Kleuren zijn instelbaar.
    -Bureaublad is niet te wijzigen via rechtermuis -> tabblad "bureaublad" omdat het niet aanklikbaar is. De lijst en de bladeren knop doen niks meer.
    -Bureaublad is wel te wijzigen door te (rechter) klikken op afbeelding en dan instellen als achtergrond.
    -Dat die optie het niet meer doet is niet een heel groot probleem, omdat ik dus een wallpaper in kan stellen via de wallpaper zelf. Wat wel een probleem is, is dat er mogelijk nog een rest malware in de reg zit.

Alvast bedankt voor je hulp!

*EDIT Smeenk heeft het (in bovenstaande link) alsnog voor elkaar gekregen. Dit probleem is opgelost!
    Last edited by acequorthon; 18-05-08, 13:51.
Sorry, you are not authorized to view this page
Working...
X