Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Windows Mobile?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Windows Mobile?

Dag lezers,
    wie van jullie heeft ervaring met Windows Mobile?
    Ik heb een Mio A701 die onder windows mobile draait, en gisteravond begon íe ineens heel hard te piepen, en nu kan ik geen smsberichten meer ontvangen. Ik heb 'm gereset naar de fabriekinstellingen, maar de map waarin vroeger de smsberichten binnenkwamen is helemaal verdwenen, alle smsjes die erin stonden zijn weg en hij reageert helemaal niet meer op schermtikken op de regel voor tekstberichten. Mijn simcard in een ander toestel stoppen geeft geen problemen, afgezien dat alle smsjes weg zijn, maar hij kan wel weer smsjes ontvangen op dat andere toestel. Dus ik ga er vooralsnog vanuit dat het niet aan de provider ligt.
    Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
    Met vriendelijke groet....Coupé900S
    Bij mijn berichtenteller mag je er 1784 bijtellen uit het Adelaarsnest!
    250Gb extHDD-42 inch Samsung - Apple MacMini 16Gb 500 Gb SSD/500Gb HDD- Logitech diNovoEdge - Apple Classic iPod 160Gb - iPad2Air 128Gb- iPhone 5S 32 Gb

Plotseling heeft íe weer alle functies die er zouden moeten zijn dus niet opgelost maar wel verholpen...
    Met vriendelijke groet....Coupé900S
    Bij mijn berichtenteller mag je er 1784 bijtellen uit het Adelaarsnest!
    250Gb extHDD-42 inch Samsung - Apple MacMini 16Gb 500 Gb SSD/500Gb HDD- Logitech diNovoEdge - Apple Classic iPod 160Gb - iPad2Air 128Gb- iPhone 5S 32 Gb

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
    Working...
    X