Beste Mensen,
Heb hier wel een ernstig probleem,begon allemaal met de update van Google Earth, en update Antivir,kon geen van beide updaten, bij Google kwam opmerking,kan oude versie niet verwijderen,probeerde handmatig in software
zelf te verwijderen, verscheen ''Windows Installer'' ! raar he? Bij ANTIVIR
kon ik ook niet updaten, heb dan systeemherstel geprobeerd kon mijn pc niet herstellen naar de vorige data, als ik nu mijn hotmail open doe en iets wil openen komt '' Windows Installer hier ook opduiken, heb geprobeerd ' Windows Installer' uit te schakelen in Systeembeheer , dat werkt ook ni
heb ernstig probleem met die 'installer op internet raad gekrege installeer
Windows Cleaning Utility, kan niet downloaden commentaar= moet officile
download zijn( die Windows Installer) van Microsoft, heb die gedownload
met autom,update! zeg!
PC Windows XP Home Edition
versie 2002 service pack 3
Pentium (R) 4CPU 3.20 GHz
Hoop op beterschap via jullie
Thanks Kieron
Heb hier wel een ernstig probleem,begon allemaal met de update van Google Earth, en update Antivir,kon geen van beide updaten, bij Google kwam opmerking,kan oude versie niet verwijderen,probeerde handmatig in software
zelf te verwijderen, verscheen ''Windows Installer'' ! raar he? Bij ANTIVIR
kon ik ook niet updaten, heb dan systeemherstel geprobeerd kon mijn pc niet herstellen naar de vorige data, als ik nu mijn hotmail open doe en iets wil openen komt '' Windows Installer hier ook opduiken, heb geprobeerd ' Windows Installer' uit te schakelen in Systeembeheer , dat werkt ook ni
heb ernstig probleem met die 'installer op internet raad gekrege installeer
Windows Cleaning Utility, kan niet downloaden commentaar= moet officile
download zijn( die Windows Installer) van Microsoft, heb die gedownload
met autom,update! zeg!

PC Windows XP Home Edition
versie 2002 service pack 3
Pentium (R) 4CPU 3.20 GHz
Hoop op beterschap via jullie
Thanks Kieron