Mededeling

Collapse
No announcement yet.

geen live muziek of filmbeelden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• geen live muziek of filmbeelden

Ik wil via Internet explorer met startpagina naar Sky radio. Deze laadt en vervolgens komt "gereed" maar geen muziek. Geldt ook vor bv het journaal. Via de provider gevraagd; kan vele oorzaken hebben. Nu heb ik het virus Trojan horse downloader vb 3 ad en deze krijg ik niet weg. Niet met AVG of met free antivirus online. Hoe krijg ik deze weg en is deze ook de oorzaak dat ik geen "streaming" krijg

Download Adaware SE of Spybot S&D om je computer op spyware te scannen. Vergeet niet te updaten voordat je gaat scannen.

Spybot S&D: Eerst klik je links op Online, dan "Search For Updates", en vervolgens alle updates aanvinken en downloaden. Nu Internet Explorer afsluiten.
    Vervolgens klik je linksonder op "check for problems", laat scannen, en laat SB tenslotte alles verwijderen/herstellen dat in rood aangegeven wordt.
    Het programma maakt automatisch backups aan.

Ad-aware SE: Na het installeren klik je op de globe rechtsboven en haalt de laatste update op. Dan sluit je het programma eerst af en daarna start je het weer zodat het ook werkelijk de laatste update in gebruik neemt. Na het scannen vink je alles aan en klik je eerst op quarantaine om een backup te maken, voordat je op Next klikt.
    De huidige versie van Ad-aware is build 1.05.
    Gebruik niet een oudere versie!!!!!!!!
    Je kunt dit controleren in de rechterbeneden hoek.

Volgens deze link:

Verwijderd Spybot S&D jou probleem.

Lukt het niet dan kun je nog een Hijackthislog in de volgende sectie plaatsen:

Lees dan eerst goed deze link door, voordat je een Hijackthis log plaatst:
    Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
    Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
    Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
    Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
    Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
    Branders; Plextor 820SA.
    Speakers; Logitech z5500.
    Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

geen live muziek of filmbeelden

Geachte Crash. Ik heb inderdaad met Spybot de zaak doorgelopen en ook met AVG en Ad-aware SE. Alleen Spybot detecteerde virussen. De grootste was bargainbuddy. Die is verwijderd + nogeen waarvan ik de naam ben vergeten. Ik kan weer luisteren naar de radio en sommige tv framgmenten ook. Het journaal e.d. niet, maar dat zal een andere oorzaak hebben. In ieder geval ben ik verheugd dat vor een 2x keer door tussenkomst van deze site mijn probleem is opgelost. Bedankt voor de medewerking.
      Ik had mijn probleem ook voorgelegd aan de site "helpmij". Daar is geen adequaat antwoord opgekomen. Ik zal daar hetgeen mij door u is geadviseerd neerleggen alsmede een verwijzing naar de site.

Vriendelijk groet,

Hans.

Comment

Ik heb je vraag kennelijk op Helpmij nog niet gezien.
        Het zijn geen virussen die Spybot dedecteerd, maar Spyware.
        Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
        Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
        Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
        Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
        Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
        Branders; Plextor 820SA.
        Speakers; Logitech z5500.
        Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

Echt daadwerkelijk via Spybot S7D gedetecteerd. Dat is dus een spyware programma. De andere vonden niets.

Groet Hans

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X