Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help, ik kan niet meer downloaden of afprinten in Internet Explorer

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Help, ik kan niet meer downloaden of afprinten in Internet Explorer

Downloaden of afprinten lukt bij mij dus niet meer
    Als ik wil downloaden doet mijn pc gewoonweg niks, hij blijft dan gewoon op het scherm staan en vraagt mij niet om iets op te slaan.

Als ik wil afdrukken via internet explorer, krijg ik een foutmelding en start hij internet explorer opnieuw op.

Wat moet ik hiermee doen?

Oh ja, dit was ik vergeten, rechts klikken in internet explorer werkt ook niet meer.

Alvast bedankt

Comment

Probeer Internet Explorer te repareren met IE Fix.
      Volg deze instructies: http://windowsxp.mvps.org/IEFIX.htm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Buffy Bekijk Berichten
        Probeer Internet Explorer te repareren met IE Fix.
        Volg deze instructies: http://windowsxp.mvps.org/IEFIX.htm
        Ik heb hetzelfde probleem.Ik kan ook niets meer downloaden.En ik heb zojuist IEFIX proberen te installeren maar DAT GAAT DUS OOK NIET!!!!!!!Tjaaaaah,NU ZIT IK MET ZWARE PROBLEMEN!!!!!!Kan iemand mij aub verder helpen?????

Comment

Waarom zo een oud topic bumpen?

Probeer dit eens:

Download Combofix naar je Bureaublad.

OPMERKING: indien je, tijdens of na het downloaden van Combofix of tijdens het gebruik van Combofix een melding krijgt van je Antivirus- of een andere realtime scanner, schakel dan deze scanner uit en download Combofix opnieuw.
          Sommige scanners zien bepaalde componenten die Combofix gebruikt als verdacht en gaan deze blokkeren of verwijderen!

• Dubbelklik op Combofix.exe om het te starten.
          • Indien je Combofix al eerder hebt gebruikt, kan je een waarschuwing krijgen dat een update beschikbaar is. Sta toe dat ComboFix wordt geupdate.
          • Klik op OK in het "NirCmd" venstertje.
          • Indien de Recovery Console niet geïnstalleerd is, wordt je gevraagd om dit alsnog te doen door op JA te klikken in het "Query - Recovery Console" venster.
          • Klik op OK en Ja om automatisch de Recovery Console te laten installeren.
          • Klik na afloop terug op Ja om het scannen op malware te starten.
          • Tijdens het runnen van de fix, NIET in het venster klikken, want dit zal je pc doen vasthangen.
          • Wanneer de fix voltooid is en na herstart, zal de log Combofix.txt openen.

Post dit logje in je volgende antwoord.

Als downloaden niet lukt, kan je Combofix dan met een USB-stick overzetten.
          Last edited by smeenk; 19-11-08, 22:18.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X