Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Probleem met chatten op p2b

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Probleem met chatten op p2b

Ik heb Firefox geinstalleerd, gaf geen probleem. Toen ik de chat opstarte moest ik java ook installeren. Ik installeerde java wat ook geen probleem was.
    Toen ik de chat volledig opgestart had en in de room was bleek dat de tekst niet mee scrolde naar boven. Ik had het icoontje (rechts in de taakbalk) verwijdert door op 'Hide java' te klikken.
    Ik kan enkel de tekst volgen als ik handmatig op de vertikale balk klik om zo naar beneden verder te scrollen.
    Welke fout heb ik gemaakt en hoe kan ik deze ongedaan maken?
    Hartelijk dank.

En de vraag blijft, wat heeft dat met een firewall te maken ?
    Dat is nl de sectie waar het in is gepost, en firefox en een firewall zijn nou eenmaal niet hetzelfde, firefox is een browser, zoiets als internet explorer (maar dan beter ) en een firewall is een hardware of softwarematige tool om je pc en/of netwerk te beveiligen.

Ik denk dat je je vraag daarom beter zou kunnen stellen op www.helpmij.nl
    BSE - PRO[/COLOR]

Comment

Probleem is opgelost

Het probleem is opgelost nu. Thx voor jullie bereidwillige aandacht. Ik heb de pc geheel hersteld met een riscoverydisket. En alle programma's terug geinstalleerd ook. De zaken die op de pc stonden heb ik ook terug kunnen nemen van cd's die ik gebrand had.
      Nogmaals mijn dank aan het theam.
      Ik heb jullie site al aan enkele mensen sterk aanbevolen.
      groetjes en nogmaals bedankt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G-Forze
        En de vraag blijft, wat heeft dat met een firewall te maken ?
        Dat is nl de sectie waar het in is gepost, en firefox en een firewall zijn nou eenmaal niet hetzelfde, firefox is een browser, zoiets als internet explorer (maar dan beter ) en een firewall is een hardware of softwarematige tool om je pc en/of netwerk te beveiligen.

Ik denk dat je je vraag daarom beter zou kunnen stellen op www.helpmij.nl
        Hij moet ook in de "PCproblemen algemeen" staan (bij deze dus) en die sectie is voor algemene computerproblemen. Als we er daar niet uitkomen sturen we de mensen vaak door.

Louis: bedankt voor de aanvbevelingen!

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X