Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Radeon HD 4670 1GB 128-bit AGP word nergens gevonden

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Radeon HD 4670 1GB 128-bit AGP word nergens gevonden

Hallo,ik ben al meer dan 7 uur achtereen bezig om de "PowerColor AG4670 1GBK3-P Radeon HD 4670 1GB 128-bit DDR3 AGP 8X HDCP Ready Video Card" werkend te krijgen op mijn XP installatie.Heb echt alles uit de kast getrokken maar Windows weigert de kaart in alle toonaarden.Dus dan is mijn laatste hoop nog dat iemand hier meer kaas van heeft gegeten. PC wizard ziet de kaart ook niet en bij apparaatbeheer word telkens vga controller weergegeven ipv ATI. Catalist control center wil ook niet installeren en heb er heel wat geprobeerd(ook oude versie`s) alsook de hotfix 12.6 .Met driver sweeper de oude drivers verwijderd van de ati 9600 pro ook dit mocht niet baten.Als ik de ATI 9600 kaart erin doe word hij wel herkend bij apparaatbeheer waarom de HD 4670 dan niet ???Hij zou het toch moeten doen want de hij draait wel bij het opstarten en hij maakt ook geluid.Hopelijk kan iemand mij verder helpen ,de kaart heeft in het verleden gewoon gedraaid op deze pc. Ik hoor graag van iemand groet Dennis.

Kijk je BIOS settings eens na
    Malware Research Engineer@Malwarebytes (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Emphyrio
      Kijk je BIOS settings eens na

bij Advanced in het bios zie ik geen onboard video controller staan, alleen onboardgame/midiport zag ik ergens...

Nu zat ik nog even op de pc Wizard te kijken bij Audio en daar staat (Audio Apparaat : Hightech Information System R700 Audio Device [Radeon HD 4000 Series]) dus dat word wel herkend vreemd genoeg .Bij het installeren van de Catalist control center viel het al op dat hij wel de audio installeert maar Amd cim installation package not installed....en als ik dan op voltooien klik dan houd het opeens op.Niet op te starten dus! Maar nu houd ik er mee op voor vandaag

Comment

Ik ben er weer mee aan de slag ,vind het wel wat raar dat niks wil lukken.Van zo`n dure kaart verwacht je wel wat meer support.Al mijn tijd gaat er in zitten maar goed ben vastbesloten dat hij weer herkend gaat worden door het systeem want stuk kan de kaart niet zijn lijkt mij anders start hij niet op en had ik nu geen beeld neem ik aan? Apart allemaal,maar goed er zijn bij Driver Sweeper 4 Ati files die niet verwijderd worden,ook niet als ik ze apart aanvink en vervolgens het systeem opnieuw opstart.Iemand enig idee of dit een storende factor is bij het installeren van de hd 4670 ? De 4 files staan in de bijlage....
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Hello folks daar ben ik weer ,na 2 dagen ploeteren is het dan gelukt (niet meegerekend de tijd die ik er vorig jaar in had gestopt ,toen lukte het niet heb ik het opgegeven en een ati 9600 pro erin geschoven )
          Nu is het zo dat de 10_7_agp-hotfix _xp32_dd_ccc voor mij uiteindelijk de klus heeft geklaard, het schijnt ook een issue geweest te zijn met het geluid.Zodoende heb ik eerst de Creative audio en Amd high definition verwijderd alvorens de hotfix te starten.Nu heb ik hier gekozen voor de aangepaste installatie en dus niet de snelle,vervolgens de installatie gedaan maar het vinkje bij geluidsbesturingsprogramma weggelaten.En ja hoor daar ging hij dan ,even opnieuw opstarten en de kaart loopt als een zonnetje.Nu alleen nog even geen geluid maar dat is een kwestie van drivers opnieuw installeren.Ik hoop van harte dat iemand hier ook wat aan heeft voor mij is het probleem in ieder geval verleden tijd de aanhouder wint zal ik maar zeggen

Greetz Click image for larger version

Name:	graphicscard werkt weer.PNG
Views:	1
Size:	176,1 KB
ID:	1067150

Comment

Hartelijk dank om deze oplossing te delen, pikemaster
            Malware Research Engineer@Malwarebytes (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
            E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎