Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laptop is ongelofelijk traag systeemherstel werkt niet

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Laptop is ongelofelijk traag systeemherstel werkt niet

Ik heb een student een nieuw windows programma er op laten zetten ik kan van af het begin niet terug met systeemherstel.
    De laptop is ongelofelijk traag aan het worden vooral omdat ik soms de verkeerde programma,s installeer die ik niet meer ongedaan kan maken.

Download Wise Program Uninstaller om je programma's te deïnstalleren.
    Installatie-instructies:
    1. Download het zip pakket en pak het uit naar c:\Program Files\Wise Programm Uninstaller
    2. Open Kladblok & kopieer onderstaande tekst
      Code:
      [General]
      News=0
    3. sla het tekstbestand op als Config.ini in de map van Wise Program Uninstaller
    4. Open WiseProgramUninstaller.exe

Bekijk om je computer sneller te maken dit & dit artikel.
    Traagheid kan ook komen door 1 zwaar AV-pakket zoals McAfee of Norton of zelfs allebei te zijn geïnstalleerd.
    Bovendien kan het komen door verouderde of conflicterende stuurprogramma's. Kijk daarvoor eens naar dit artikel.

Voor problemen met systeemherstel is dit artikel een goede handleiding om systeemherstelproblemen op te lossen

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Ik heb de antwoorden van anderen gelezen en toegepast nu is hij weer redelijk snel, ik wacht nog even af.

Comment

Hij is weer snel ik heb er CCleaner op gezet en Kaspersky Virus Removal Tool laten draaien.

Comment

Ik beschouw het maar als opgelost
          Download Wise Program Uninstaller om je programma's te deïnstalleren.
          Installatie-instructies:

1.Download het zip pakket en pak het uit naar c:\Program Files\Wise Programm Uninstaller
          2.Open Kladblok & kopieer onderstaande tekst

Code:
          [General]
          News=0

Dit durf ik nog niet aan graag wat meer uitleg.

Comment

Kladblok openen → klik op StartAlle Programma'sBureau-AccesoiresKladblok.
            Hier staat uitgelegd hoe je moet unzippen.
            Last edited by dorado; 10-08-13, 20:54.

Comment

Ik kan uitpakken maar ik kan deze map niet vinden.

Ik loop vast op Wise Programm Uninstaller Het uitpakken naar een niet bestaande map??
              ik kom bij c:\Program File moet ik hier soms een map maken van Wise Programm Uninstaller??

Update, ik heb systeemherstel uitgeschakeld volgens de tip (Voor problemen met systeemherstel is dit artikel een goede handleiding om systeemherstelproblemen op te lossen) en weer ingeschakeld nu werkt het weer wel.
              Dus opgelost!
              Last edited by berma; 11-08-13, 00:42.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berma Bekijk Berichten
                Ik kan uitpakken maar ik kan deze map niet vinden.

Ik loop vast op Wise Programm Uninstaller Het uitpakken naar een niet bestaande map??
                ik kom bij c:\Program File moet ik hier soms een map maken van Wise Programm Uninstaller??
                In de download zit een map Wise Program Uninstaller. Je hoeft alleen die map naar c:\Program Files te kopieren.

Comment

Ik heb normaal weinig problemen ik denk dat mijn vaardigheid terug loopt als ik nu ergens tegen aanloop.
                  Kwestie van te weinig oefening.
                  Als nog bedankt voor de ondersteuning.
                  Last edited by berma; 12-08-13, 20:29.

Comment

Working...
                  X