Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Microsoft Outlook 2010

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Microsoft Outlook 2010

Ik draai Microsoft outlook op viif verschillende machines (2 x desktop, 3x laptop) zowel in XP, Windows 7, Windows 8. Maar op een desktop in XP heeft de outlook van bij het begin van de installatie van Office 2010 (dezelfde die ik op de andere machines gebruik) problemen! Hij maakt gewoon de in, out en verzend vakken aan, maar als ik twee accounts inzet kent hij de tweede niet! Als ik dan de eerste verwijder wordt die (ongekende 2de) hoofdadres! Erger is dat ik er geen mail meer mee kan verzenden! Als ik tik op nieuwe mail komt de kader, maar de mogelijkheid 'verzenden' ontbreekt! Ook kan ik geen uitgaand mailadres kiezen! Een ingewikkelde uitleg voor een ingewikkelde zaak! Ik heb dat nog eens gehad en op zeker ogenblik herstelde het programma zich vanzelf, nu is het weer weg!
    De-instaleren van Office bracht geen baat. Weet iemand raad?

Wat bedoel je precies met het niet kennen van het tweede mailadres? Als je hem toevoegt staat hij niet in de lijst met e-mail adressen? Of kun je hem niet selecteren in het verzendadres bij een nieuwe mail?

Comment

Hij komt zelfs niet als keuzemogelijkheid en als ik hem 'standaard' wil maken komt er het opgegeven account is niet gevonden, mogelijk is het verwijderd! Maar er komen wel mails in binnen! Wat verzenden betreft komt er het volgende scherm, waar verzenden niet voorzien is:
      Bijgevoegde Bestanden
      Last edited by theo2602; 13-08-13, 09:35.

Comment

Sorry er stond een foute afbeelding: Dit komt er als ik op nieuwe e-mail druk: Je zal zin dat de knop links 'verzenden' ontbreekt:
        Click image for larger version

Name:	scherm verzenden.JPG
Views:	1
Size:	64,7 KB
ID:	1067197

Comment

En als je dan in nieuwe mail op de knop 'van' klikt, wat zie je dan?

Ik heb overigens de laatste reactie van je, die je zelf verwijderd had, teruggezet. Er staat namelijk een foto in die ik kan gebruiken.

Comment

Als ik op "aan" klik, komen gewoon mijn contacten. Wat kan ik niet: hoewel ik twee accounts heb, kan ik niet kiezen van! EN zoals je op de ene foto ziet, de verzendknop links boven is er niet. Overigens zit heel die outlook op die computer fout, want F9 werkt ook niet!

Comment

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik echt geen flauw idee heb. Ik heb nog een beetje rondgezocht, maar nergens een vergelijkbare situatie gevonden. Het vervelende vooral is dat ik het hier niet kan simuleren, anders had ik misschien nog iets kunnen doen.

Als je outlook nou eens helemaal verwijderd met Revo Uninstaller, en dan opnieuw installeert?

Comment

Plots komt nu dat 'verzenden' weer terug, maar hij blijft maar één account erkennen. TTZ er komen twee accounts, maar als je bij verzenden op 'aan' klikt, kan je niet kiezen. Gelukkig gebruik ik in XP outlook express en is MSoutlook niet echt in gebruik, maar ik vindt het raar! In mijn andere twee XP, in Windows 7 en Windows 8, heb ik geen probleem. Om dit duidelijk te maken: ik heb een desktop waar ik kan kiezen tussen Windows XP en Windows 7, en het is daar op XP dat ik het probleem heb. Ik heb twee laptops met XP, daar geen probleem en tenslotte een nieuwe laptop met Windows 8.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X