Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 opdates willen niet installeren.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 3 opdates willen niet installeren.

Goedendag Helpers,
    Sinds 2 dagen krijg ik keer op keer het bericht updates te installeren.
    Het betreft kb2760411 (office Suits 2007), kb 2810048 (Excel 2003) en kb 2760558 (office Suits).
    Het installeren lukt op het oog, ik krijg keurig "voltooid" in beeld, maar hij installeert niet. Bij Software zijn de nummers niet te vinden.
    Handmatig installeren via de Microsoft site lukt ook niet. IK krijg wel een goedmelding (dus niet: mislukt), maar uiteindelijk zijn ze toch niet geïnstalleerd.
    Wat te doen?
    Bij voorbaat dank
    Helen

Hallo Helen,
    Als je bij de software gaat kijken moet je wel "updates weergeven" (bovenaan) aanvinken.
    Ze zijn waarschijnlijk (net als bij mij) al wel geïnstalleerd.
    Wat je moet doen als je die updates weer aangeboden krijgt is het schildje in de taakbalk (rechts bij de klok) aanklikken.
    Dan opent een venster met de mededeling dat er updates zijn.
    Dan ga je naar aangepaste installatie en vink je die drie updates uit en klikt OK.
    Dan krijg je een schermpje met zoiets als, deze updates niet meer weergeven (of aanbieden. Zie theo), en die vink je aan en klikt weer op OK.
    Succes!
    Last edited by pederoco; 13-09-13, 15:54.
    mvg, Peter

The future ain’t what it used to be.

Comment

Ik heb dat ooit ook gehad en uiteindelijk heb ik die gemarkeerd met 'niet meer aanbieden' enkele weken later heb ik dan een 'manuele update' gedaan en dan ging het wel! Maar ik vind nergens meer of je dat nog kunt. Als je nu in Google Windows update geeft, dan komt er dat je 'automatisch updaten' moet instellen.

Comment

Microsoft is hiervan op de hoogte maar heeft nog geen oplossing
        zie artikel: Weer problemen met Microsoft-patches

het enige wat je kunt doen is de updates verbergen zodat ze niet telkens terug komen

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Dank je wel Pederoco. Duidelijke uitleg
          Uiteraard had ik "updates weergeven" aanstaan. Twee van de drie (Office Suits 2007) zijn nu inderdaad geïnstalleerd, maar Exel 2003 niet. Ik heb echt secuur gezocht! Secunia geeft dit trouwens ook aan.
          Ik heb de 3 updates uitgevinkt, zoals je suggestie. Daarna op "sluiten" gedrukt. Vervolgens komt er een scherm: "Updates verbergen". Ik druk dus op OK en dan gebeurt er niets meer. Geen vervolgschermpje meer of wat dan ook. Alleen blijft het schildje staan in de taakbalk met weer de aangevinkte updates. Pff, een herhaling van zetten. "Verbergen"werkt dus niet.
          Nog andere suggesties?
          Bij voorbaat dank
          Helen

Comment

Je kan eens Systeemherstel proberen naar een datum van voor deze Update's...

Comment

@Seven of Nine, dit is een Microsoft probleem met de updates.
              @Helen, Je zou kunnen proberen om opnieuw op te starten met de computer.
              Bij mij werkte het op die manier.
              Gr.
              mvg, Peter

Comment

Microsoft heeft de problemen verholpen.. Je hoeft niets te doen als je de update al hebt geinstalleerd, omdat het een probleem in de detectielogica was... De update-bestanden zijn niet aangepast https://www.security.nl/posting/3634...Office-updates
                Last edited by pascal247; 15-09-13, 11:01.

Op de hoogte worden gehouden van de laatste updates? Abonneer je op het topic !

Comment

Dank je wel

Comment

Ook hier was dit het probleem na een paar keer geprobeerd te hebben zag ik bij het nakijken dat ze wel waren geinstaleerd maar ze blijven staan heb ze verborgen gezet zowel bij mijn computer als die van mijn echtgenoot

Comment

En? Geen problemen meer?
                      mvg, Peter

Comment

nee geen problemen meer

Comment

mvg, Peter

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                          Working...