Mededeling

Collapse
No announcement yet.

blue screen of death windows xp bad pool caller

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• blue screen of death windows xp bad pool caller

ik kreeg vandaag voor het eerst een blue screen. heb geen nieuwe hardware aangesloten.
    ik heb gegoogled naar de foutmelding en kwam iop de microsoft site terecht. (332031_NLD_i386_zip) toen ik de patch wilde uitvoeren kwam een melding dat de patch al zijn verwerkt in de updates van windows en dat ik de patch niet uit hoef te voeren. Windows is up to date.
    Ik heb een paar dagen geleden wel een stuk of 8 driver updates gedaan met het programma driver booster. ik zou systeemherstel kunnen doen maar dan weet ik nog niet welke driver update het is geweest.
    groeten Kees

Kun je dat blauwe scherm dan eens diagnosticeren?

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

als ik het goed begrepen heb is voor het diagnosticeren is het nodig om een programma te downloaden (Microsoft Windows SDK for Windows 7 and .NET Framework 4 ) ik krijg dan onderstaande foutmelding. aangezien het een oude en trage pc is heb ik het liefst niet die grote .net framework bestanden op de computer.

Comment

heb op OK geklikt en bij de installatie alles weggefinkt behalve de debugging tools. kreeg weer foutmelding dus zal .net4 framework 4 wel nodig hebben. zal de installlatie morgenochtend nog een keer doorlopen en dan niet alles wegvinken.

Comment

bij het opstarten had ik weer een bsod. dit keer een irql_not_less_or_equal. heb systeemherstel gedaan naar een week terug en hoop dat alles nu weer oke is

Comment

mijn probleem is verholpen met systeemherstel. bedankt voor de moeite

Comment

was het vinkje bij 'het probleem is opgelost' vergeten. bij deze

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X