Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problemen met windows of HDD ??

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Problemen met windows of HDD ??

Beste,

Enkele dagen geleden viel mijn pc uit en kreeg ik een blauw scherm (ben wel vergeten welke foutmelding ik kreeg )

Toen ik de pc wou opnieuw opstarten bleef hij telkens 'hangen' als het windows logo tevoorschijn kwam .. Na wat opzoek werk uiteindelijk via de cd rom van windows xp chckdsk /p gedaan en dan fixboot . Toen deed hij het terug voor een goed half uurtje zeg maar .

En toen valde hij terug uit met blauw scherm en als melding unmountzble boot ..

Heb toen een hele hoop probleem, gehad dat hij harde schijf niet meer herkende enz maar heb hem nu terug aan de praat gekregen .. Helaas om de zoveel tijd (eens 2 uur, eens 10 minuten, eens 40 minuten ) valt hij terug uit met blauw scherm en weer andere foutmelding ...

Is het mijn HDD die het stilletjes aan het begeven is of toch windows die *[email protected]#$% is door spyware, malware etc ..

Ik hoop dat jullie het probleem kunnen verhelpen door middel van logs enz zodat ik vlug een backup van mijn HDD kan maken en zo niets verlies van documenten en Emails etc .. E best stilletjes aan uit kijk naar een nieuwe pc ....
    Last edited by dorado; 04-02-14, 17:40. Reden: ongewenst grof taalgebruik

Start op met een Hirens's Boot cd en start Windows Mini Xp op, zodat je je documenten veilig kunt stellen.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Dorado ,

Bedankt voor je reactie . Dus ik moet die iso downloaden en daarmee opstarten ? en dan ?
      Moet er combofix etc gebruikt worden of enkel bovenstaande ?

Groeten

Comment

Combofix wordt gebruikt voor malware analyse en dat gebeurt op een ander subforum....

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Working...
        X